W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn.: „Kompleksowa renowacja zespołu kamienic przy ul. Hołdu Pruskiego i Piłsudskiego w Świnoujściu”

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn.: „Kompleksowa renowacja zespołu kamienic przy ul. Hołdu Pruskiego i Piłsudskiego w Świnoujściu”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Hołdu Pruskiego 8 – Lider wraz z Partnerami
Tryb zamówienia Zamówienie
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
wynik postępowania poniżej



Szanowni Państwo, Inwestor Zastępczy, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia, informuje o przedłużeniu terminu składania ofert dotyczących zamówienia pod nazwą „Wykonanie robót budowlanych dla przedsięwzięcia pn.: „Kompleksowa renowacja zespołu kamienic przy ul. Hołdu Pruskiego i Piłsudskiego w Świnoujściu”.
Oferty należy składać do dnia 06.09.2013 r. do godziny 10.00
Miejsce składania ofert: SKONTI -  ul. Armii Krajowej 12/108, 72-600 Świnoujście



Uwaga - Pliki_do_odpowiedzi zamieszczono w formie archiwum samorozpakowującego, w następujących częściach:- od: Pliki_do_odpowiedzi.part01.exe- do: Pliki_do_odpowiedzi.part7.rar
Po ściągnięciu z Internetu wszystkich 7 części do jednego folderu (lub np. na pulpit), należy podwójnym kliknięciem lewego klawisza myszy uruchomić moduł z rozszerzeniem .exe tj. (Pliki_do_odpowiedzi.part1.exe), a następnie wybrać opcję „Instaluj” by pliki dokumentacji zostały rozpakowane.




Pytania cz.1.pdf

OPIS.docx
załącznik nr 1 do OPISU - oferta.docx
załącznik nr 1 do Umowy - zakres rzeczowo-finansowy.xlsx
załącznik nr 2 do OPISU - wykaz osób.docx
załącznik nr 2 do Umowy - zestawienie dokumentacji .docx
załącznik nr 3 do OPISU - doświadczenie w zakresie wykonawstwa.docx
załącznik nr 3 do umowy - karta gwarancji.docx
załącznik nr 4 do OPISU - części zamówienia powierzone podwykonawcom.docx
załącznik nr 4 do umowy - wzór zgłoszenia podwykonawcy.docx
załącznik nr 5 do OPISU - wzór gwarancji należytego wykonania.docx
załącznik nr 5 do umowy - wzór oświadczenia podwykonawcy.docx
załącznik nr 6 do OPISU - projekt umowy.docx
PBW, Przedmiary, Decyzje.part01.exe
PBW, Przedmiary, Decyzje.part02.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part03.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part04.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part05.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part06.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part07.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part08.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part09.rar
PBW, Przedmiary, Decyzje.part10.rar
Uwaga - PBW, Przedmiary, Decyzje zamieszczono w formie archiwum samorozpakowującego, w następujących częściach:- od: PBW, Przedmiary, Decyzje.part01.exe- do: PBW, Przedmiary, Decyzje.part10.rar
Po ściągnięciu z Internetu wszystkich 10 części do jednego folderu (lub np. na pulpit), należy podwójnym kliknięciem lewego klawisza myszy uruchomić moduł z rozszerzeniem .exe tj. (PBW, Przedmiary, Decyzje.part1.exe), a następnie wybrać opcję „Instaluj” by pliki dokumentacji zostały rozpakowane. 

Załączniki

OPIS.docx docx, 109 kB

Powiadom znajomego