Informacja Prezydenta Miasta Świnoujście dot. wniosku o zmianę Uchwały Rady Miasta Świnoujście Nr L/409/2021 z dnia 26 sierpnia 2021 r.
INFORMACJA
PREZYDENTA MIASTA ŚWINOUJŚCIE
o zamieszczeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Świnoujście
wniosku
o zmianę uchwały Rady Miasta Świnoujście nr L/409/2021 r. z dnia 26 sierpnia 2021 r. w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy ul. Ludzi Morza 2, 4, 4A w Świnoujściu, na dz. nr: 96, 97, 98/2, obręb 0014 Warszów oraz na części działek nr 100/2, 275, 276 obręb 0014 Warszów
Na podstawie art. 7 ust. 10 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz. U. 2021 r., poz. 1538)
i n f o r m u j ę
o zamieszczeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej – BIP Miasta Świnoujście www.bip.um.swinoujscie.pl wniosku o zmianę uchwały Rady Miasta Świnoujście nr L/409/2021 r. z dnia 26 sierpnia 2021 r. w sprawie ustalenia lokalizacji inwestycji mieszkaniowej przy ul. Ludzi Morza 2, 4, 4A w Świnoujściu, na dz. nr: 96, 97, 98/2, obręb 0014 Warszów oraz na części działek nr 100/2, 275, 276 obręb 0014 Warszów.
Zainteresowani mogą składać uwagi do wyżej wymienionego wniosku. Uwagi należy składać w postaci papierowej na adres: Prezydent Miasta Świnoujście, Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście lub w postaci elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344) za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP lub na adres wua@um.swinoujscie.pl w terminie do dnia 10 maja 2022 r. z podaniem: imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu składającego uwagę, przedmiotu uwagi oraz oznaczenia wniosku, którego dotyczy.