W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

LIV sesja Rady Miasta Świnoujście w dniu 25 listopada 2021 r. o godz. 9.00, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w trybie zdalnym

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Przewodniczącej Rady o ważnych sprawach, dotyczących Rady Miasta i radnych w okresie  międzysesyjnym.
  3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
  4. Informacja o wynikach analiz oświadczeń majątkowych radnych i pracowników samorządowych.
  5. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
  6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2021.
  7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2021 – 2035.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości wynagrodzenia Prezydenta Miasta Świnoujście.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zarządu Dróg Miejskich w Świnoujściu i nadania statutu.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru scenariusza dotyczącego zmian komunikacyjnych zgodnie z Koncepcją Systemu Zarządzania Ruchem w Świnoujściu.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasto Świnoujście w rejonie ul. Jana Sołtana”.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniego gospodarowania zasobem tymczasowym pomieszczeń Gminy Miasto Świnoujście na lata 2022-2026 oraz zasad ich wynajmowania.
  13. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
  14. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ustalenia stawki tej opłaty oraz zwolnienia z części z opłaty.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu na rok 2022.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie opłaty uzdrowiskowej.
  17. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie opłaty targowej.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego do publicznego przedszkola i oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej oraz kryteriów postępowania rekrutacyjnego do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście.
  20. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie dotacji dla niepublicznego przedszkola w wysokości wyższej niż określona w ustawie o finansowaniu zadań oświatowych.
  21. Zapoznanie z informacją o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Miasto Świnoujście za rok szkolny 2020/2021.
  22. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Miasto Świnoujście z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022.
  23. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2022-2024.
  24. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Powiatowego Programu Rozwoju Pieczy Zastępczej na lata 2022 – 2024.
  25. Zapoznanie się z informacją dotyczącą podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz prace społeczne użyteczne.
  26. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
  27. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego