WUA.271.4.2024.MS
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Wykonanie usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Krzywej |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | WUA.271.4.2024.MS |
Zamawiający | Gmina Miasto Świnoujście |
Tryb zamówienia | Zapytanie ofertowe |
Wartość zamówienia | poniżej 130.000 zł |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | wua@um.swinoujscie.pl |
Na ogłoszony nabór nie wpłynęła żadna oferta.
Świnoujście, dnia 30.08.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4
dot. wykonania usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Krzywej.
1. Zamawiający: Gmina Miasto Świnoujście, Wydział Urbanistyki i Architektury (WUA),
2. Dane do kontaktu:
Monika Sobczak, inspektor WUA, tel. 91 327 86 19,
wua@um.swinoujscie.pl , msobczak@um.swinoujscie.pl
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.
4. Kod CPV - 71410000-5 – usługi planowania przestrzennego
5. Kryteria oceny ofert:
a) wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów:
- najniższa cena: 30%
- ilość uchwalonych planów w okresie ostatnich 3 lat: 20%
- ilość uchwalonych planów na terenach o skomplikowanych pod względem uwarunkowań gruntowych i form ochrony - w okresie ostatnich 5 lat: 20%
- ilość koncepcji, analiz, studiów, prac konkursowych na temat tworzenia nowych osiedli mieszkaniowych w okresie ostatnich 5 lat: 20%
- potencjał zespołu projektowego: 10%
b) za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów.
6. Data realizacji zamówienia: listopad 2025 r.
7. Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): nie dotyczy
8. Forma oferty. Sposób składania oferty:
a) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
b) oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę;
c) ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wua@um.swinoujscie.pl ;
d) termin złożenia oferty: do dnia 27.09.2024 r., do godz. 15:00;
e) oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.
9. Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 30.09.2024 r., godz. 13:00 w pok. nr 222, w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Świnoujście;
10. Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV;
11. Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi;
12. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń;
13. Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z innymi złożonymi dokumentami, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
W ww. przypadkach zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
14. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
15. Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
16. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert;
2) została złożona przez wykonawcę:
a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
b) jest niezgodna z zapytaniem ofertowym;
3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
4) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
5) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
7) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 13 ppkt 1, 2 oraz 3,
8) obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, stwierdzającej ich negatywny wpływ na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe.
Załączniki:
1. Uchwała Rady Miasta wraz z załącznikiem graficznym przedstawiającym teren objęty zapytaniem ofertowym;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
3. Formularz ofertowy;
4. Formularz „Zestawienie planów uchwalonych w latach określonych wg tabeli”;
5. Formularz „Potencjał zespołu projektowego”.
6. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.