W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

WUA.271.4.2024.MS

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Krzywej
Status zamówienia aktualne
Nr sprawy WUA.271.4.2024.MS
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 130.000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert wua@um.swinoujscie.pl

Świnoujście, dnia 30.08.2024 r.

URZĄD MIASTA ŚWINOUJŚCIE
Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
tel. 91 321 31 02; fax 91 321 59 95
znak sprawy: WUA.271.4.2024.MS

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4


dot. wykonania usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu  zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Krzywej.



1.   Zamawiający: Gmina Miasto Świnoujście, Wydział Urbanistyki i Architektury (WUA),

2.   Dane do kontaktu: 

Monika Sobczak, inspektor WUA, tel. 91 327 86 19, 
wua@um.swinoujscie.pl , msobczak@um.swinoujscie.pl

3.   Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.

4.   Kod CPV -  71410000-5 – usługi planowania przestrzennego

5.   Kryteria oceny ofert:

a)     wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów: 
- najniższa cena: 30%
- ilość uchwalonych planów w okresie ostatnich 3 lat: 20%
- ilość uchwalonych planów na terenach o skomplikowanych pod względem uwarunkowań gruntowych i form ochrony - w okresie ostatnich 5 lat: 20%
- ilość koncepcji, analiz, studiów, prac konkursowych na temat tworzenia nowych osiedli mieszkaniowych w okresie ostatnich 5 lat: 20%
- potencjał zespołu projektowego: 10%

b)     za ofertę najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów w ramach powyższych kryteriów.

6.   Data realizacji zamówienia: listopad 2025 r.

7.   Okres gwarancji (jeżeli dotyczy): nie dotyczy 

8.   Forma oferty. Sposób składania oferty:

a)   oferta powinna być sporządzona w języku polskim, na formularzu oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;

b)  oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę;

c)   ofertę należy złożyć w formie skanu podpisanych dokumentów. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wua@um.swinoujscie.pl ;

d)  termin złożenia oferty: do dnia 27.09.2024 r., do godz. 15:00;

e)   oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

9.   Data oraz miejsce otwarcia/rozpatrzenia ofert: 30.09.2024 r., godz. 13:00 w pok. nr 222, w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Świnoujście;

10.  Warunki płatności: na konto bankowe w terminie do 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej FV;

11.  Faktura może zostać wystawiona po protokolarnym potwierdzeniu przez Zamawiającego należytego wykonania usługi;

12.  W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz innych składanych dokumentów lub oświadczeń;

13.  Zamawiający poprawia w ofercie:

1) oczywiste omyłki pisarskie,

2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z innymi złożonymi dokumentami, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,

- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

W ww. przypadkach zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

14.  Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.

Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.

15.  Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

16.  Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:

1) została złożona po terminie składania ofert;

2) została złożona przez wykonawcę:

a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, 

b) jest niezgodna z zapytaniem ofertowym;

3) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;

4) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;

5) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;

6) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;

7) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 13 ppkt 1, 2 oraz 3,

8) obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, stwierdzającej ich negatywny wpływ na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe.

 

                                                               Z-ca Naczelnika
                                                                Wydziału Urbanistyki i Architektury
                                                                mgr inż. arch. Joanna Dąbrowska

 

Załączniki:

1.    Uchwała Rady Miasta wraz z załącznikiem graficznym przedstawiającym teren objęty zapytaniem ofertowym;
2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
3.    Formularz ofertowy;
4.    Formularz „Zestawienie planów uchwalonych w latach określonych wg tabeli”;
5.    Formularz „Potencjał zespołu projektowego”.
6.    Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych.

Załączniki

Powiadom znajomego