W PRZYPADKU OSOBISTEJ WIZYTY W URZĘDZIE MIASTA ŚWINOUJŚCIE NALEŻY PRZESTRZEGAĆ OGÓLNIE OBOWIĄZUJĄCYCH ZASAD ZACHOWANIA ŚRODKÓW BEZPIECZEŃSTWA SANITARNEGO ORAZ PONIŻSZYCH USTALEŃ



Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2022 r. poz. 473), Prezydent Miasta Świnoujście informuje:


1. Urząd Miasta Świnoujście jest otwarty dla interesantów w dni robocze w godz. 7.00-15.00.

2. Interesanci we wszystkich sprawach prowadzonych przez Urząd Miasta mogą kontaktować się z pracownikami telefonicznie lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną, mailową lub za pośrednictwem ePUAP (szczegółowy wykaz telefonów i adresów mailowych znajduje się na stronie https://bip.um.swinoujscie.pl/artykuly/9/godziny-pracy).

3. W przypadku niezbędnego osobistego stawiennictwa interesanta w Urzędzie, rekomendowane jest umówienie wizyty na określoną godzinę.

4. Rekomendowane jest dokonywanie wszelkich płatności przez Internet.

5. Zalecana jest dezynfekcja rąk przy wejściu do budynku Urzędu Miasta.

6. Zalecane jest poddanie się automatycznemu pomiarowi temperatury ciała przy użyciu urządzenia zamontowanego przy wejściu do budynku Urzędu Miasta.

7. Zaleca się ograniczenie rozmów (w tym także używanie telefonów komórkowych) w trakcie przebywania w obiekcie.


 

Wydział Spraw Obywatelskich:
meldunki tel. 91 321 28 65
dowody osobiste tel. 91 327 85 91
działalność gospodarcza tel. 91 327 85 88

Urząd Stanu Cywilnego tel. 91 321 24 79

Wydział Komunikacji:
prawa jazdy/transport tel. 91 327 86 88
rejestracja pojazdów tel. 91 321 20 55

Wydział Urbanistyki i Architektury tel. 91 321 31 02

Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa
odpady komunalne tel. 91 327 06 27
oczyszczanie miasta, akcja zima, usuwanie azbestu tel. 91 327 86 41
wymiana pieców, czyste powietrze tel. 91 327 86 43
wycinka drzew, zwrot podatku akcyzowego tel. 91 321 79 26

Wydział Podatków i Opłat Lokalnych tel. 91 327 86 94, 91 327 86 91

Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami tel. 91 321 27 41, 91 327 86 98, 91 327 86 23

Wydział Zdrowia i Opieki Społecznej
zezwolenia na sprzedaż alkoholu tel. 91 327 85 86
dodatki mieszkaniowe karty parkingowe i legitymacje dla osób z niepełnosprawnościami tel. 91 327 87 40

Wydział Infrastruktury i Zieleni Miejskiej tel. 91 327 86 75


Szczegółowy wykaz telefonów i adresów mailowych znajduje się TUTAJ.

 

PREZYDENT MIASTA
mgr inż. Janusz Żmurkiewicz


OBOWIĄZEK  INFORMACYJNY
w związku z pomiarem temperatury ciała realizowanym w budynku Urzędu Miasta Świnoujście


Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Gmina Miasta Świnoujście informuje, że:

Administratorem Pana/Pani danych jest: 
Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście.

Kontakt do inspektora ochrony danych: 
iod@um.swinoujscie.pl

Cel przetwarzania danych: 
Przeprowadzenie pomiaru temperatury ciała osób wchodzących do budynku Urzędu Miasta Świnoujście.

Podstawa prawna przetwarzania danych:

  • ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374, z późn. zm);
  • RODO art. 9 ust. 2 lit. i) jest to niezbędne ze względów związanych z interesem publicznym w dziedzinie zdrowia publicznego, takich jak ochrona przed poważnymi transgranicznymi zagrożeniami zdrowotnymi.

Informacje o odbiorcach danych: 
Podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Odczytane dane nie będą podstawą profilowania oraz zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Okres przechowywania danych: 
Dane dotyczące temperatury ciała nie są rejestrowane ani przechowywane.

W związku z pomiarem temperatury ma Pani/Pan prawo do: 
Żądania wglądu do danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.



Załączniki:

Informacja COVID 19.04.2020 r.
Informacja COVID 02.05.2020 r.
Informacja COVID 16.05.2020 r.
Informacja COVID 29.05.2020 r.
Informacja COVID 19.06.2020 r.
Informacja COVID 07.08.2020 r.
Informacja COVID 09.10.2020 r.
Informacja COVID 26.11.2020 r.
Informacja COVID 01.12.2020 r.
Informacja COVID 21.12.2020 r.
Informacja COVID 26.02.2021 r.
Informacja COVID 19.03.2021 r.
Informacja COVID 06.05.2021 r.
Informacja COVID 15.11.2021 r.
Informacja COVID 24.01.2022 r.
Informacja COVID 01.03.2022 r.