Koordynator ds. dostępności
Zarządzeniem nr 620/2020 z dnia 29.09.2020 r. Prezydent Miasta Świnoujście :
- wyznaczył Adrianę Lesiewicz jako osobę pełniącą funkcję Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Miasta Świnoujście.
- powołał działający pod przewodnictwem Koordynatora Zespół do Spraw Dostępności, zwany dalej „Zespołem”, w którego skład wchodzą:
1) Aleksandra Bogdał – Główny specjalista Wydziału Urbanistyki i Architektury,
2) Sławomir Kamiński – Podinspektor Biura Technologii Informacyjnych,
3) Leszek Kozłowski – Inspektor Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskiej,
4) Dorota Królikowska – Inspektor Wydziału Edukacji,
5) Katarzyna Kwiecień – Główny specjalista Wydziału Zdrowia i Pomocy Społecznej,
6) Małgorzata Tokarzewska – Główny specjalista Wydziału Inwestycji Miejskich,
7) Małgorzata Widurska – Kierownik Działu Gospodarczego.
Koordynator wraz z Zespołem realizuje w szczególności zadania związane z:
1) wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd;
2) przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd;
3) monitorowaniem działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt z Koordynatorem ds. dostępności :
Adriana Lesiewicz
tel. 91 327 86 71
e-mail : internet@um.swinoujscie.pl