W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Wykonanie prac związanych z przebudową części pomieszczeń piwnicznych na toaletę publiczną w budynku użytkowym przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu

Ogłoszenie

1) zmiana terminu zakończenia prac z 29.04.2013 na termin 22.04.2013 
  
2) w opisie przedmiotu zamówienia  wykreśla się zapis  „ wraz z montażem podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych” 

 a wpisuje się „podnośnik hydrauliczny  dla niepełnosprawnych (platforma dla niepełnosprawnych ) zostanie dostarczony przez Zamawiającego”. 

3) w załączniku Nr 9 „ Wzór umowy” § 2 wykreśla się
ust. 2 „ Dostarczenie i montaż podnośnika hydraulicznego może być wykonane do dnia 29.04.2013r. lub w dniach 06.05.2013r. do 15.05.2013r. ,Montaż podnośnika hydraulicznego  może być wykonany do dnia 15.05.2013”

Działając na podstawie art. 38 ust.4  ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 z późniejszymi zmianami Zamawiający zawiadamia, że dokonuje zmiany w treści SIWZ: 

- w Opisie części zamówienia IV pkt 4 wykreśla się zapis ”oraz załączenia projektu umowy z podwykonawcą”;
- w Warunki udziału w postępowaniu VIII pkt 3 wykreśla się zapis „ należącymi do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa” oraz w pkt. 5 wykreśla się zapis „oraz oświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa”; 

– w Środki ochrony prawnej XXI cały zapis zmienia się na: „1. Wykonawcom i innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy na podstawie art. 180 ust. 2 pkt 2-4 ustawy przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności: 
          1) opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu                 2)  wykluczenia odwołującego  z postępowania o udzielenie zamówienia3)  odrzucenia oferty odwołującego. 

2. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania ( art.180 ust. 3 ustawy).

3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby  Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu ( art.180 ust. 4 ustawy). 

4. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2 ustawy ( art.180 ust. 5 ustawy). 

5. Na podstawie art.181 ust. 1 ustawy  Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub  zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy”;
 
- w załączniku Nr 8 pkt 8 wykreśla się zapis „oraz załączyć projekt umowy z podwykonawcą”;
oraz III. Załączam/my dokumenty – wykreśla się ostatnią pozycję : „projekt umowy z podwykonawcą”; 

- w załączniku Nr 9 „Wzór umowy”  w § 1 pkt 2 wykreśla się w ppkt 8 zapis „Wykonawca wykona remont budynku zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ” oraz wykreśla się ppkt 9 „ prace towarzyszące wynikające z technologii robót”; 

- w § 6 pkt 2 wykreśla się wykreśla się zapis „wykaz podwykonawców” oraz w pkt 3 zapis „oraz w przypadku wystąpienia konieczności zmiany w stosunku do wykazu podwykonawców zawartego w ofercie z przyczyn wyżej wymienionych”.

6) Dotyczy  podwieszanych sufitów modułowych (Pozycja NR 76 przedmiar)
Zamienia się sufit modułowy z prasowanej wełny mineralnej gr 15mm w formacie 60x60cm na widocznym ruszcie metalowym ( kolor płyty biały, struktura ziarnista)   na
sufit modułowy w formacie 60x60cm z płyt mineralnych z krawędzią frezowaną (gr płyty od 19mm)  na ukrytym ruszcie metalowym ( kolor płyty biały, struktura ziarnista)  

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

Ogłoszenie pdf, 196 kB
SIWZ pdf, 1.56 MB

Powiadom znajomego