XLII sesja Rady Miasta Świnoujście zaplanowana na dzień 28 stycznia 2021 r. o godz. 9.00, II część XLII sesji w dniu 2 lutego 2021 r. o godz. 12.00 z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, w trybie zdalnym
Porządek obrad II części XLII sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 02.02.2021 r. o godz. 1200.
Wznowienie obrad.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Modernizacja infrastruktury ogrodowej Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Granica”.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Remont „Domu Działkowca” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół, odnowienie pomieszczeń oraz zaadaptowanie jednego z nich na bibliotekę, naprawa ogrodzenia Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Kotwica”.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Świnoujście.
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów Raportu o stanie Gminy Miasto Świnoujście.
18. Informacja o sprawozdaniach z działalności Komisji Rady Miasta za 2020 rok oraz planach pracy komisji na 2021 rok.
19. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
20. Zamknięcie obrad.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Remont „Domu Działkowca” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół, odnowienie pomieszczeń oraz zaadaptowanie jednego z nich na bibliotekę, naprawa ogrodzenia Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Kotwica”.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Świnoujście.
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów Raportu o stanie Gminy Miasto Świnoujście.
18. Informacja o sprawozdaniach z działalności Komisji Rady Miasta za 2020 rok oraz planach pracy komisji na 2021 rok.
19. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
20. Zamknięcie obrad.
Projekt porządku obrad XLII sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 28.01.2021 r. o godz. 900.
1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacja Przewodniczącej Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych w okresie międzysesyjnym.
3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
4. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa.
6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat i częściowych zwolnień z opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Świnoujściu.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wysokości opłat i częściowych zwolnień z opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Świnoujściu.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania projektu granic przystani morskiej w Świnoujściu – Łunowie.
9. Podjęcie uchwały „Wieloletni plan rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2020-2024”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miasto Świnoujście”.
11. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Modernizacja infrastruktury ogrodowej Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Granica”.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Remont „Domu Działkowca” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół, odnowienie pomieszczeń oraz zaadaptowanie jednego z nich na bibliotekę, naprawa ogrodzenia Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Kotwica”.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości stanowiącej własność Miasta Świnoujście.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Świnoujście.
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów Raportu o stanie Gminy Miasto Świnoujście.
18. Informacja o sprawozdaniach z działalności Komisji Rady Miasta za 2020 rok oraz planach pracy komisji na 2021 rok.
19. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
20. Zamknięcie obrad.
2. Informacja Przewodniczącej Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych w okresie międzysesyjnym.
3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
4. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa.
6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat i częściowych zwolnień z opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Świnoujściu.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wysokości opłat i częściowych zwolnień z opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Świnoujściu.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zaopiniowania projektu granic przystani morskiej w Świnoujściu – Łunowie.
9. Podjęcie uchwały „Wieloletni plan rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2020-2024”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miasto Świnoujście”.
11. Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Modernizacja infrastruktury ogrodowej Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Granica”.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Remont „Domu Działkowca” wraz z zagospodarowaniem terenu wokół, odnowienie pomieszczeń oraz zaadaptowanie jednego z nich na bibliotekę, naprawa ogrodzenia Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Kotwica”.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości stanowiącej własność Miasta Świnoujście.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Świnoujście.
16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
17. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów Raportu o stanie Gminy Miasto Świnoujście.
18. Informacja o sprawozdaniach z działalności Komisji Rady Miasta za 2020 rok oraz planach pracy komisji na 2021 rok.
19. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
20. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa.
pdf, 701 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 74 |
Projekt uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat i częściowych zwolnień z opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Świnoujściu.
docx, 16 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Klub Radnych |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 69 |
Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wysokości opłat i częściowych zwolnień z opłat za pobyt dziecka w Żłobku Miejskim w Świnoujściu.
pdf, 167 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 94 |
Projekt uchwały w sprawie zaopiniowania projektu granic przystani morskiej w Świnoujściu – Łunowie.
pdf, 330 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 64 |
Projekt uchwały „Wieloletni plan rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2020-2024”.
pdf, 1.77 MB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 101 |
Projekt uchwały w sprawie uchwalenia aktualizacji „Założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miasto Świnoujście”.
pdf, 4.09 MB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 515 |
Projekt uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.
pdf, 157 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 84 |
Projekt uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. Modernizacja infrastruktury ogrodowej Rodzinnego Ogrodu Działkowego „Granica”.
pdf, 153 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 65 |
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 63 |
Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy użytkowania nieruchomości stanowiącej własność Miasta Świnoujście.
pdf, 166 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 80 |
Projekt uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Świnoujście.
pdf, 407 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 68 |
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 82 |
Projekt uchwały w sprawie określenia szczegółowych wymogów Raportu o stanie Gminy Miasto Świnoujście.
docx, 52 kB
metryczka
Podmiot udostępniający: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
---|---|
Wytworzył: | Komisja Doraźna |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 72 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Radni Rady Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 55 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Radni Rady Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 50 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 65 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 70 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 73 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 50 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 50 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 60 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 82 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 75 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 59 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 61 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 69 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 67 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 60 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 63 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 54 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 76 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 72 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 85 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 67 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 65 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 59 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 63 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 64 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 61 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 62 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Emilia Solka |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 56 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Przewodnicząca Rady Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 51 |
Podmiot udostępniający: | Emilia Solka |
---|---|
Wytworzył: | Przewodnicząca Rady Miasta |
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 51 |
metryczka
Wytworzył: | Przewodnicząca Rady Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Ostatnio zaktualizował: | Emilia Solka |
Data ostatniej aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 274 |
Powiadom znajomego
ajax-response