W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Inne
Komórka odpowiedzialna Wydział Organizacyjny

WYMAGANE DOKUMENTY:
Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji


SPOSOBY ZŁOŻENIA:
- osobiście: Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
 
- pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście 

- pocztą elektroniczną na adres: wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl


OPŁATY:
Nie podlega opłacie skarbowej


CZAS REALIZACJI:
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku


TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje


JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Organizacyjny


UWAGI:
Właściciel nieruchomości jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji danych


PODSTAWA PRAWNA:
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, późn. zm.)

Załączniki

Powiadom znajomego