Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Organizacyjny |
WYMAGANE DOKUMENTY:
Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji
SPOSOBY ZŁOŻENIA:
- osobiście: Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
- pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
- pocztą elektroniczną na adres: wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl
OPŁATY:
Nie podlega opłacie skarbowej
CZAS REALIZACJI:
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku
TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Organizacyjny
UWAGI:
Właściciel nieruchomości jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji danych
PODSTAWA PRAWNA:
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, późn. zm.)