W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Poradnictwo konsumenckie i informacja prawna

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Inne
Komórka odpowiedzialna Miejski Rzecznik Konsumentów

Miejski Rzecznik Konsumentów udziela konsumentom porad i informacji osobiście w dniach :
- w poniedziałki i w czwartki w godz. od 11.00 do 15.00
-  we wtorki, środy i piątki w godz. od 7.00 do 11.00


Urząd Miasta Świnoujścia
72-600 Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
parter - Biuro Obsługi Interesantów

Podstawa prawna: art. 37 ust.1 Ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 122, poz. 1319 z późn. zmianami).

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

1."Wniosek konsumenta".

2.Załączniki:
◦dokumenty potwierdzające naruszenie prawa konsumenta.

II. OPŁATY:

Nie pobiera się.

III. TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Do 120 dni.

IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Miejski Rzecznik Konsumentów (MRK).

V. TRYB ODWOŁAWCZY:

Nie przysługuje.

VI. UWAGI:

1. Porady i pomoc prawna udzielane są tylko konsumentom, tj. osobom, które zawierają umowę z przedsiębiorcą w celu bezpośrednio niezwiązanym z działalnością gospodarczą.
2. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Załączniki

Powiadom znajomego