W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Zamówienia publiczne

XML
Zamówienie na: zakup i dostawa materiałów biurowych w okresie od 02 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Zamówienie na zakup i dostawa materiałów biurowych w okresie od 02 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WO.DG.272.413.2015
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: • opracowania dotyczącego określenia i wyliczenia powierzchni terenu objętego monitoringiem wizyjnym (jednostka miary - ha) dla 2 szt. kamer typu: szybkie zewnętrzne kamery kopułkowe PTZ: AXIS Q6042-E. Kamera nr 1 zamontowana została na skrzyżowaniu ulicy Hołdu Pruskiego i Monte Cassino, kamera nr 2 zamontowana została na skrzyżowaniu ulicy Kard. S. Wyszyńskiego i Paderewskiego. Dane katalogowe kamer, deklaracje zgodności oraz projekt budowlano - wykonawczy w załączeniu.
Zamówienie na • opracowania dotyczącego określenia i wyliczenia powierzchni terenu objętego monitoringiem wizyjnym (jednostka miary - ha) dla 2 szt. kamer typu: szybkie zewnętrzne kamery kopułkowe PTZ: AXIS Q6042-E. Kamera nr 1 zamontowana została na skrzyżowaniu ulicy Hołdu Pruskiego i Monte Cassino, kamera nr 2 zamontowana została na skrzyżowaniu ulicy Kard. S. Wyszyńskiego i Paderewskiego. Dane katalogowe kamer, deklaracje zgodności oraz projekt budowlano - wykonawczy w załączeniu.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: wykonanie prac polegających na przeniesieniu pomnika informującego o dawnym cmentarzu wraz z całym jego zagospodarowaniem, zgodnie ze wskazaniem na załącznikach graficznych (załącznik nr 2 i 3) oraz załączoną fotografią (załącznik nr 4).
Zamówienie na wykonanie prac polegających na przeniesieniu pomnika informującego o dawnym cmentarzu wraz z całym jego zagospodarowaniem, zgodnie ze wskazaniem na załącznikach graficznych (załącznik nr 2 i 3) oraz załączoną fotografią (załącznik nr 4).
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WIM.271.2.89.2015
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości lokalu Informacji Turystycznej położonego przy Pl. Słowiańskim 6/1 w Świnoujściu.
Zamówienie na Świadczenie kompleksowej usługi utrzymania czystości lokalu Informacji Turystycznej położonego przy Pl. Słowiańskim 6/1 w Świnoujściu.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WPT-P.272.1.06.2016.LM
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: usługę doradczo-ekspercką, w tym merytoryczną koordynację działań i przygotowanie dokumentu Strategii Rozwoju Turystyki w Świnoujściu (metodą ekspercko-partycypacyjną), w zakresie określonym w Zapytaniu
Zamówienie na usługę doradczo-ekspercką, w tym merytoryczną koordynację działań i przygotowanie dokumentu Strategii Rozwoju Turystyki w Świnoujściu (metodą ekspercko-partycypacyjną), w zakresie określonym w Zapytaniu
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WPT-P.0540.1.2015.AS
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: Dostawa prasy i periodyków dla Urzędu Miasta Świnoujście (wg wykazu) na 2016 rok
Zamówienie na Dostawa prasy i periodyków dla Urzędu Miasta Świnoujście (wg wykazu) na 2016 rok
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO.DG.272.391.2015
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Przebudowa ulicy Bohaterów Września w Świnoujściu - odcinek od ul. Bol. Chrobrego do ul. Jana z Kolna”
Zamówienie na pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu „Przebudowa ulicy Bohaterów Września w Świnoujściu - odcinek od ul. Bol. Chrobrego do ul. Jana z Kolna”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WIM.271.2.83.2015
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Urzędu Miasta Świnoujście (zgodnie z załącznikiem nr 1) przez okres 12 miesięcy tj. od 02 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Zamówienie na zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Urzędu Miasta Świnoujście (zgodnie z załącznikiem nr 1) przez okres 12 miesięcy tj. od 02 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO.DG.272.401.2015
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miasta Świnoujście przez okres 12 miesięcy od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Zamówienie na zakup paliwa do samochodów służbowych Urzędu Miasta Świnoujście przez okres 12 miesięcy od 01 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO.DG.394.2015
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Zamówienie na: zakup i dostawę środków czystości do Urzędu Miasta Świnoujście (zgodnie z załącznikiem) przez okres 12 miesięcy, tj. od 02 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Zamówienie na zakup i dostawę środków czystości do Urzędu Miasta Świnoujście (zgodnie z załącznikiem) przez okres 12 miesięcy, tj. od 02 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2016 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO.DG.272.398.2015
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert