W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Format daty w polu "Data publikacji od" jest nieprawidłowy
Format daty w polu "Data publikacji do" jest nieprawidłowy
Zamówienie na : Zapytaniem objęty jest zakup i dostarczenie do siedziby zamawiającego 40 kpl. taśm LTO 8 Ultrium, odpowiednie do wykonywania kopii zapasowych w urządzeniu Dell TLIOOO, spełniające jego wymagania określone w instrukcji (napęd taśmowy Ultrium zgodny specyfikacjami firmy Dell dotyczącymi niezawodności). Taśmy muszą być zdolne do kilkukrotnego zapisu, zdolne pomieścić 12TB danych (native)/30TB (compressed) i posiadać indywidualne opakowania.
Zamówienie na : Zakup i dostawę 9 (dziewięciu) kpl. komputerów stacjonarnych dla WZP.
EDIT: Zamawiający dopuszcza monitor o przekątnej do 27 cali (OPZ, wymagania, Monitor)
ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie WIZ, ul. Karsiborska 4d w Świnoujściu
Zamówienie na : Wykonanie rocznej okresowej kontroli stanu technicznego budynków na Targowisku Miejskim w Świnoujściu „Zielony Rynek pod Zegarem” przy ulicy Kołłątaja 4a
Zamówienie na : Okresowa kontrola technicznej sprawności przewodów – kanałów kominowych i wentylacyjnych oraz wszelkiego rodzaju podłączeń urządzeń kominowych w 73 pawilonach na Targowisku Miejskim Zielony Rynek „Pod Zegarem” w Świnoujściu przy ul. Kołłątaja 4a
Zamówienie na : Wykonanie usługi projektowej polegającej na sporządzeniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie ul. Krzywej
Zamówienie na : dostarczenie, montaż, demontaż oraz obsługę urządzeń dla dzieci na Placu Wolności w Świnoujściu w miesiącu grudzień 2024 r. typu: karuzela wenecka / pociąg na szynach / inne (podobne) urządzenie pasujące w okresie świątecznym
Zamówienie na : Zakup usługi w postaci przeprowadzenia w Świnoujściu w klasach piątych publicznych i niepublicznych placówek oświatowych warsztatów na temat: hejtu, cyberprzemocy oraz mowy nienawiści.
w formie papierowej, w kopercie adresowanej na Urząd Miasta Świnoujście -Stanowisko Obsługi Interesanta lub podpisany skan oferty na email wzp@um.swinoujscie.pl
Zamówienie na : Wykonanie audytu BRD w zakresie: Ocena wpływu planowanego zjazdu z drogi publicznej na bezpieczeństwo ruchu drogowego na ul. Konstytucji
3 Maja w Świnoujściu.
Zamówienie na : Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: "Plac aktywności fizycznej OCR od Juniora do Seniora przy ulicy Karsiborskiej w Świnoujściu".
Zamówienie na : Dostawa ubrania RS1 w kolorze piaskowym 3 częściowego w rozmiarze B2, C3 oraz obuwia specjalnego VM Red Fighter w rozmiarze 42; Haix Black Eagle Athletic 2.1 GTX Gore-Tex High w rozmiarze 45 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świnoujściu-Przytór
Ofertę należy przesłać na adres e-mail: wiz@um.swinoujscie.pl;
Zamówienie na : Wykonanie naprawy sprężarki powietrza Coltri MCH-16 wraz z wymianą cylindra III stopnia w tym wykonanie przeglądu ze sprawdzeniem czystości powietrza zgodnie z normą PN-EN 12021
Zamówienie na : Wykonanie usługi przeprowadzenia okresowych badań lekarskich dla strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej – ilość osób: 8, zgodnie z załącznikiem do rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 11 kwietnia 2022 r. w sprawie przeprowadzenia okresowych badań lekarskich strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej oraz badań lekarskich kandydata na strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej.