W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Kompleksowe ubezpieczenie zamawiającego: Gminy Miasto Świnoujście

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Kompleksowe ubezpieczenie zamawiającego: Gminy Miasto Świnoujście
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU NR WO.KP.271.2.2013 (nr ogłoszenia w BZP: 56570 – 2013) na wykonanie zadania: KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIASTO ŚWINOUJŚCIE I. Zamawiający: 1. Nazwa: Gmina Miasto Świnoujście 2. Adres: ul. Wojska Polskiego 1/5 3. Kod pocztowy: 72-600 4. Miejscowość: Świnoujście 5. Województwo: zachodniopomorskie II. Tryb i przedmiot zamówienia: 1. Rodzaj zamówienia: usługa 2. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony III. Najkorzystniejsza oferta: 1. Oferta nr 1: InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, ul. Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, II Oddział w Szczecinie, ul. Mickiewicza 49a, 70-385 Szczecin 2. Cena oferty wybranej: cena brutto 352.042 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące czterdzieści dwa 00/100). Uzasadnienie wyboru: o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z pkt 19 SIWZ.WO.KP.271.2.2013 decyduje cena oraz łączna liczba punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych. IV. Pozostali wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Oferta nr 2: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 24 V. Porównanie ofert: 1. Cena oferty nr 1: 352.042 zł brutto (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt dwa tysiące czterdzieści dwa 00/100). 2. Cena oferty nr 2: 416.872 zł brutto (słownie złotych: czterysta szesnaście tysięcy osiemset siedemdziesiąt dwa 00/100). VI. Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone. - nie dotyczy VII. Wykonawcy wykluczeni z postępowania. - nie dotyczy VIII. Termin, po którego upływie umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta – 28.02.2013 r.

Załączniki

Powiadom znajomego