W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

XXV sesja Rady Miasta Świnoujście w dniu 23 stycznia 2020 r. o godz. 9.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Ślubowanie radnej Agnieszki Rachtan (Postanowienie Nr 491/2019 Komisarza Wyborczego w Szczecinie I z dnia 30 grudnia 2019 r. w sprawie obsadzenia mandatu radnego).
  3. Informacja Przewodniczącej Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych
    w okresie międzysesyjnym.
  4. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
  5. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
  6. Podjęcie uchwały o  zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2020.
  7. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2020 – 2033.
  8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwu Zachodniopomorskiemu.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. „Renowacja klatki schodowej w budynku przy ul. Hołdu Pruskiego 6”.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. „Izolacja posadzek oraz renowacja stropu w piwnicy budynku przy ul. Hołdu Pruskiego 8”.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Świnoujście.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2020.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Miasto Świnoujście, w roku szkolnym 2019/2020.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji udzielanych publicznym szkołom i niepublicznym przedszkolom, innych formom wychowania przedszkolnego, szkołom, w tym szkołom podstawowym, w których zorganizowano oddział przedszkolny   placówkom prowadzonym na terenie Gminy Miasto Świnoujście, trybu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania tych dotacji oraz terminu i sposobu rozliczenia ich wykorzystania.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania nauczycielom szkół i placówek oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście dodatków: za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego, za warunki pracy oraz nagród i warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw.
  18. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania członków stałych Komisji Rady Miasta Świnoujście i wyboru Przewodniczących tych Komisji.
  19. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania członków Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miasta Świnoujście i wyboru Przewodniczącego tej Komisji.
  20. Informacja o sprawozdaniach z działalności Komisji Rady Miasta za okres od dnia 30.11.2018 r. do dnia 31.12.2019 r. oraz planach pracy komisji na 2020 rok.
  21. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
  22. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego