W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Udostępnienie nieruchomości na potrzeby infrastruktury technicznej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
Stanowisko Obsługi Interesantów
Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami
KTO MOŻE WYSTĄPIĆ Z WNIOSKIEM/ ZAINICJOWAĆ SPRAWĘ Osoba fizyczna
Osoba prawna

Każdy właściciel bądź użytkownik wieczysty gruntu
GODZINY PRZYJMOWANIA KLIENTÓW Godziny pracy Wydziału: 
poniedziałek –piątek:     7:00 – 15:00

Stanowisko Obsługi Interesanta:     
poniedziałek –piątek:     7:00 – 15:00
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY Pisemna informacja o sposobie rozpatrzenia wniosku w terminie 30 dni od daty wpływu wniosku. 

Sposób załatwienia: Zgoda Prezydenta Miasta na dysponowanie gruntem.
TRYB ODWOŁAWCZY Nie przysługuje
PODSTAWA PRAWNA Zarządzenie nr 822/2020 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 14 grudnia 2020 roku  w sprawie ustalania zasad i wysokości opłat za udostępnianie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Miasto Świnoujście lub oddanych Gminie  w wieczyste użytkowanie, na potrzeby infrastruktury technicznej  
WYMAGANE WNIOSKI 

 I DOKUMENTY
·        DRUK_ wniosek o udostępnienie nieruchomości na potrzeby infrastruktury technicznej; 

·        oświadczenie Inwestora o zapoznaniu się z treścią zarządzenia nr 822/2020 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 14 grudnia 2020 roku wraz z wnioskiem o ustanowienie  służebności przesyłu na nieruchomości;

·        2 egzemplarze mapy zasadniczej z zaznaczonym przebiegiem przyłączy oraz podaniem długości sieci; 

·        pełnomocnictwo do występowania w imieniu inwestora – w przypadku składania wniosku przez osobę trzecią, niebędącą Inwestorem;
UWAGI Rozpoczęcie i zakończenie prac na nieruchomości przez Inwestora albo podmiotu przez niego uprawnionego, może nastąpić dopiero po sporządzeniu z udziałem przedstawiciela Gminy protokołu , na podstawie którego nastąpi przekazanie nieruchomości w posiadanie Inwestora lub jego przedstawiciela.

W tym celu składa się do Wydziału Infrastruktury i Zieleni Miejskie,  ul. Karsiborska 4d; tel. 91-321-45-74; e-mail: wiz@um.swinoujscie.pl:

·        DRUK_ wniosek o wyrażenie zgody na czasowe zajęcie nieruchomości stanowiących własność/będącej w użytkowaniu wieczystym Gminy Miast Świnoujście – w terminie co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem prac;

·        DRUK_ zgłoszenie zakończenia prac, zawiadomienie o gotowości terenu nieruchomości do odbioru  - w terminie co najmniej 3 dni po zakończeniu prac;

Załączniki

Powiadom znajomego