Informacja o wyrobach zawierających azbest
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Środowisko, rolnictwo |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa |
Miejsce złożenia dokumentów/załatwienia sprawy:
Stanowisko Obsługi Interesantów – ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście,
Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa, ul. Wyspiańskiego 35c wejście 1, 72-600 Świnoujście.
Godziny przyjmowania petentów:
poniedziałek – piątek w godz. 7:00 - 15:00
w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa przy ul. Wyspiańskiego 35c, pokój nr 203
Opłaty:
Bez opłaty skarbowej.
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Nie wymaga odpowiedzi.
Sposób załatwienia:
Złożenie Informacji o wyrobach zawierających azbest.
Tryb odwoławczy:
Nie przysługuje.
Podstawa prawna:
§ 10 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest (Dz. U. z 2011, Nr 8, poz. 31).
Uwagi:
1. Właściciel, zarządca lub użytkownik miejsc, w których był lub jest wykorzystywany azbest lub wyroby zawierające azbest, (osoba fizyczna niebędąca przedsiębiorcą) dokonuje inwentaryzacji zastosowanych wyrobów zawierających azbest, poprzez sporządzenie spisu z natury.
2. Wynik inwentaryzacji ujmuje się w informacji, według wzoru określonego w punkcie 1.
3. Informacja podlega corocznej aktualizacji w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku. Kopię złożonej informacji (drugi egzemplarz), właściciel, zarządca lub użytkownik przechowuje przez okres jednego roku, do czasu sporządzenia następnej informacji.
Wymagane załączniki/dokumenty:
Informacja o wyrobach zawierających azbest