Wniosek do Archiwum Urzędu Miasta Świnoujście w celu uzyskania dokumentów pracowniczych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Organizacyjny |
WYMAGANE DOKUMENTY
- wniosek
SPOSOBY ZŁOŻENIA
- osobiście: Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
- pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
- pocztą elektroniczną na adres: archiwum@um.swinoujscie.pl
OPŁATY
nie ma
CZAS REALIZACJI
30 dni
TRYB ODWOŁAWCZY
nie ma
JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA
Wydział Organizacyjny
ODBIÓR
- osobiście
- listem poleconym
- pocztą elektroniczną
PODSTAWA PRAWNA
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych