Rejestr danych kontaktowych
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Inne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego |
Urząd Miasta Świnoujście, Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego, pok. nr 9, telefon 91 327 28 91, email: wso@um.swinoujscie.pl
godziny pracy:
7.00 – 15.00 od poniedziałku do piątku
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek o przekazanie danych kontaktowych do rejestru danych kontaktowych, ich aktualizację oraz usunięcie z rejestru danych kontaktowych – do pobrania w zakładce z drukami lub na miejscu na stanowisku dowodów osobistych;
- Dokument tożsamości;
- Telefon komórkowy – jeśli potwierdzasz dane w RDK przy urzędniku. Dostaniesz na niego SMS-a. Jeśli będziesz chciał potwierdzić także adres e-mail, potrzebny Ci będzie również dostęp do konta pocztowego.
SPOSOBY ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
- Osobiście Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Biura Dowodów Osobistych, pok. nr 9;
- Samodzielnie przez internet – KLIKNIJ TUTAJ
OPŁATY
Bez opłat
TERMIN ZAŁATWIENIA
Od razu po potwierdzeniu kodem.
TRYB ODWOŁAWCZY
Nie dotyczy.
PODSTAWA PRAWNA
Ustawa z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych.