W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Komunikacja, transport
Komórka odpowiedzialna Wydział Komunikacji

Informujemy, że od dnia 07.11.2020 r. wizyty w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujście umawiane są przez stronę internetową poprzez wpisanie w wyszukiwarkę biletomat Świnoujście lub za pomocą linka: http://biletomat.um.swinoujscie.pl:5480/pol/login oraz telefonicznie dla osób nie mających dostępu do Internetu.

UWAGA!


Aby zarejestrować się do kolejki „Rejestracja pojazdów” lub „Inne” t.j. wydawanie dowodu rejestracyjnego, wymiana dowodu rejestracyjnego, dopisanie/skreślenie współwłaściciela, zgłoszenie demontażu, wbicie Taxi, VAT-u, haka, dokonania zbycia, nabycia pojazdu należy wpisać biletomat Świnoujście lub podany link http://biletomat.um.swinoujscie.pl:5480/pol/login, który przekierowuje na zakładkę REZERWACJA. 
Następnie należy uzupełnić formularz zgłoszenia o dane osobowe, zaakceptować regulamin i utworzyć konto. 
Na podany adres e-mail zostanie wysłany link, który po otrzymaniu należy aktywować. Link aktywny będzie przez 24 godziny. 
Po aktywacji konta należy się zalogować wpisując adres e-mail i hasło. 
Na stronie pojawia się zakładka AKTUALNE REZERWACJE, należy wybrać USŁUGI, a następnie wybrać zakładkę „Rejestracja pojazdu” lub „Inne”. 
Wizyta zostanie zarezerwowana po zaznaczeniu daty i godziny. 
Wtedy na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji wizyty. 
Jeżeli nie będzie można wybrać daty z kalendarza będzie to oznaczać, że na dany dzień nie ma już wolnych miejsc w systemie elektronicznej rejestracji. 

Zasady obowiązujące przy umawianiu wizyt przez Internet:

- umawianie elektroniczne pozwala na zarezerwowanie wizyty w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujście na 7 kolejnych dni (o ile są to dni robocze)

- rezerwacja wizyty jest możliwa najwcześniej na najbliższy dzień roboczy, następujący po dniu, w którym dokonywana jest rezerwacja

- rezerwacja jednej wizyty upoważnia do załatwienia jednej sprawy z kolejki „Rejestracja pojazdów” oraz jednej sprawy z kolejki „Inne” (w jednym dniu maksymalnie załatwiane będą 2 sprawy) 

Prosimy o zgłaszanie się przynajmniej 5 minut przed wybranym terminem, spóźnienie się jest równoznaczne z rezygnacją z wizyty i koniecznością ponownego umawiania się w następnym terminie.


 

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.);
  1. Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. - o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2018r., poz. 317);
  2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. poz. 2355 z późn. zm.);
  3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 z późn. zm.).

 Wymagane dokumenty:

1. Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa;

 2. Załączniki:

  • dowód rejestracyjny pojazdu (do wglądu);
  • pełnomocnictwo - w przypadku działania pełnomocnika;
  • dowód uiszczenia opłaty za udzielenie pełnomocnictwa.

 

 Opłaty:

1.Wysokość opłat:

  • nalepka wydawana jest bezpłatnie;
  • 17 zł – za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu (nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego ojcu, matce, dziadkowi, babci, małżonkowi, dziecku, wnukowi lub rodzeństwu).

2. Opłatę można wnieść:

  • gotówką w kasie Urzędu Miasta Świnoujście
  • lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście

– Bank PKO BP S.A nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933

  • dowód wpłaty/przelewu należy załączyć do wniosku

 

 Termin załatwienia sprawy:

  • Naklejka wydawana jest od razu po złożeniu wniosku.

 

Jednostka odpowiedzialna / Miejsce złożenia dokumentów

Urząd Miasta Świnoujście

Wydział Komunikacji

 ul. Wojska Polskiego 1/2

 72-600 Świnoujście

 

 Tryb odwoławczy

  • Nie przysługuje.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego