Wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Komunikacja, transport |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Komunikacji |
Informujemy, że od dnia 07.11.2020 r. wizyty w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujście umawiane są przez stronę internetową poprzez wpisanie w wyszukiwarkę biletomat Świnoujście lub za pomocą linka: http://biletomat.um.swinoujscie.pl:5480/pol/login oraz telefonicznie dla osób nie mających dostępu do Internetu.
UWAGA!
Aby zarejestrować się do kolejki „Rejestracja pojazdów” lub „Inne” t.j. wydawanie dowodu rejestracyjnego, wymiana dowodu rejestracyjnego, dopisanie/skreślenie współwłaściciela, zgłoszenie demontażu, wbicie Taxi, VAT-u, haka, dokonania zbycia, nabycia pojazdu należy wpisać biletomat Świnoujście lub podany link http://biletomat.um.swinoujscie.pl:5480/pol/login, który przekierowuje na zakładkę REZERWACJA.
Następnie należy uzupełnić formularz zgłoszenia o dane osobowe, zaakceptować regulamin i utworzyć konto.
Na podany adres e-mail zostanie wysłany link, który po otrzymaniu należy aktywować. Link aktywny będzie przez 24 godziny.
Po aktywacji konta należy się zalogować wpisując adres e-mail i hasło.
Na stronie pojawia się zakładka AKTUALNE REZERWACJE, należy wybrać USŁUGI, a następnie wybrać zakładkę „Rejestracja pojazdu” lub „Inne”.
Wizyta zostanie zarezerwowana po zaznaczeniu daty i godziny.
Wtedy na adres e-mail zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji wizyty.
Jeżeli nie będzie można wybrać daty z kalendarza będzie to oznaczać, że na dany dzień nie ma już wolnych miejsc w systemie elektronicznej rejestracji.
Zasady obowiązujące przy umawianiu wizyt przez Internet:
- umawianie elektroniczne pozwala na zarezerwowanie wizyty w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Świnoujście na 7 kolejnych dni (o ile są to dni robocze)
- rezerwacja wizyty jest możliwa najwcześniej na najbliższy dzień roboczy, następujący po dniu, w którym dokonywana jest rezerwacja
- rezerwacja jednej wizyty upoważnia do załatwienia jednej sprawy z kolejki „Rejestracja pojazdów” oraz jednej sprawy z kolejki „Inne” (w jednym dniu maksymalnie załatwiane będą 2 sprawy)
Prosimy o zgłaszanie się przynajmniej 5 minut przed wybranym terminem, spóźnienie się jest równoznaczne z rezygnacją z wizyty i koniecznością ponownego umawiania się w następnym terminie.
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 11 stycznia 2018 r. - o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2018r., poz. 317);
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. poz. 2355 z późn. zm.);
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1044 z późn. zm.).
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie nalepki określającej rodzaj paliwa;
2. Załączniki:
- dowód rejestracyjny pojazdu (do wglądu);
- pełnomocnictwo - w przypadku działania pełnomocnika;
- dowód uiszczenia opłaty za udzielenie pełnomocnictwa.
Opłaty:
1.Wysokość opłat:
- nalepka wydawana jest bezpłatnie;
- 17 zł – za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa oraz jego odpisu, wypisu (nie dotyczy pełnomocnictwa udzielonego ojcu, matce, dziadkowi, babci, małżonkowi, dziecku, wnukowi lub rodzeństwu).
2. Opłatę można wnieść:
- gotówką w kasie Urzędu Miasta Świnoujście
- lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście
– Bank PKO BP S.A nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933
- dowód wpłaty/przelewu należy załączyć do wniosku
Termin załatwienia sprawy:
- Naklejka wydawana jest od razu po złożeniu wniosku.
Jednostka odpowiedzialna / Miejsce złożenia dokumentów
Urząd Miasta Świnoujście
Wydział Komunikacji
ul. Wojska Polskiego 1/2
72-600 Świnoujście
Tryb odwoławczy
- Nie przysługuje.