Ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomościach stanowiących własność Gminy Miasto Świnoujście i Skarbu Państwa
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Nieruchomości |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami |
MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW |
Urząd Miasta Świnoujście ul. Wojska Polskiego 1/5 72-600 Świnoujście Stanowisko Obsługi Interesantów Wydział Ewidencji i Obrotu Nieruchomościami |
KTO MOŻE WYSTĄPIĆ Z WNIOSKIEM/ ZAINICJOWAĆ SPRAWĘ |
1) osoba prawna |
GODZINY PRZYJMOWANIA KLIENTÓW |
godziny pracy wydziału: poniedziałek –piątek: 7:00 – 15:00 |
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY |
Do 120 dni od daty złożenia kompletu dokumentów. Sprawa rozstrzygana jest w trybie cywilnoprawnym. Terminy wynikające z ustawy Kodeks postępowania administracyjnego nie mają zastosowania. |
TRYB ODWOŁAWCZY |
Nie przysługuje |
WYMAGANE DOKUMENTY |
Wniosek o ustanowienie służebności wraz z wymaganymi załącznikami: 5) dowód opłaty skarbowej (17zł) w przypadku prowadzenia sprawy przez pełnomocnika. |
OPŁATY |
Służebność przesyłu zostaje ustanowiona odpłatnie za jednorazowym wynagrodzeniem, ustalonym w drodze wyceny sporządzonej przez rzeczoznawcę majątkowego. Koszty wyceny, notarialne i sądowe ustanowienia służebności przesyłu ponosi wnioskodawca.
|
UWAGI |
Skompletowanie dokumentacji należy do obowiązków wnioskodawcy. |