W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne
Komórka odpowiedzialna Wydział Urbanistyki i Architektury

Zaświadczenie o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego   

GODZINY PRZYJMOWANIA KLIENTÓW

poniedziałek:               7:00 – 15:00
wtorek:                         7:00 – 15:00
środa:                           7:00 – 15:00
czwartek:                      7:00 – 15:00
piątek:                          7:00 – 15:00
sobota i niedziela:           nieczynne 

Telefon kontaktowy: 91 321 31 02


WYMAGANE DOKUMENTY:

• wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
• pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu inwestora;
dowód zapłaty opłaty skarbowej.


SPOSOBY ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW

1. Osobiście 
Biuro Obsługi Interesantów oraz delegatura Wydziału Urbanistyki i Architektury 
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście 

2. Wysyłka tradycyjna (Poczta Polska, kurier) na adres:
Prezydent Miasta Świnoujście/ Wydział Urbanistyki i Architektury 
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście

3. Za pośrednictwem platformy teleinformatycznej ePuap: 
/umswinoujscia/skrytka


OPŁATY

Wysokość opłaty skarbowej wynosi:

• za każdy egzemplarz  zaświadczenia - 17 zł
• za pełnomocnictwo - 17 zł

Opłatę skarbową można wnieść:
- w opłatomacie Banku PEKAO S.A. w Urzędzie Miasta w Świnoujściu, 
  ul. Wojska Polskiego 1/5
- na rachunek Pekao SA, I Oddział w Świnoujściu 
  nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933


REALIZACJA WNIOSKU

Wnioskodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, samorządowa jednostka organizacyjna oraz organizacja społeczna. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.


TRYB ODWOŁAWCZY

Zgodnie z treścią art. 219 kpa, odmowa wydania zaświadczenia, bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie, następuje w drodze postanowienia, na które służy zażalenie. 

Na postanowienie niniejsze, stronie służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem tutejszego organu, w terminie 7 dni od daty otrzymania. 


WAŻNE INFORMACJE
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY

Wydanie zaświadczenia następuje w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.


PODSTAWA PRAWNA

• ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
• ustawa z dnia 27 marca 2003 r. - O planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
• ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
• ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. - O opłacie skarbowej 


UWAGI

Zaświadczenie wydawane jest na potrzeby dokonania zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego - art. 71 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

Załączniki

Powiadom znajomego