Opinia o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego / decyzją o warunkach zabudowy* (w przypadku braku mpzp) proponowanego projektu podziału geodezyjnego nieruchomości
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Architektura, budownictwo, zagospodarowanie przestrzenne |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Urbanistyki i Architektury |
Opinia o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego / decyzją o warunkach zabudowy* (w przypadku braku mpzp) proponowanego projektu podziału geodezyjnego nieruchomości
GODZINY PRZYJMOWANIA KLIENTÓW
poniedziałek: 7:00 – 15:00
wtorek: 7:00 – 15:00
środa: 7:00 – 15:00
czwartek: 7:00 – 15:00
piątek: 7:00 – 15:00
sobota i niedziela: nieczynne
Telefon kontaktowy: 91 321 31 02
WYMAGANE DOKUMENTY:
- wniosek o wydanie opinii o zgodności z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego / decyzją o warunkach zabudowy (w przypadku braku mpzp) proponowanego projektu podziału geodezyjnego nieruchomości;
- 3 egz. wstępnego podziału nieruchomości podpisanego przez uprawnionego geodetę, który musi zawierać:
• granice nieruchomości podlegającej podziałowi;
• oznaczenie nieruchomości podlegającej podziałowi wg danych z katastru nieruchomości oraz księgi wieczystej, a w razie jej braku – według innych dokumentów określających stan prawny nieruchomości;
• powierzchnię nieruchomości podlegającej podziałowi;
• naniesione w kolorze czerwonym granice projektowanych do wydzielenia działek gruntu wraz z podaniem ich powierzchni ( na jednym egzemplarzu pozostającym w aktach archiwalnych wydziału należy nanieść dane dot. szerokości frontów działek oraz opisać wielkości kątów linii podziału w stosunku do linii regulacyjnych dróg publicznych);
- przedstawioną w formie graficznej w kolorze czerwonym lub w formie opisowej propozycję sposobu zapewnienia dostępu projektowanych do wydzielenia działek gruntu do drogi publicznej;
- oświadczenie uprawnionego geodety o zgodności projektowanego podziału z ustaleniami miejscowego planu lub warunków zabudowy zawierające stwierdzenie, że projekt podziału posiada linie regulacyjne pasów drogowych oraz obowiązujące linie podziału wg współrzędnych uzyskanych od Geodety Miasta Świnoujście ( w przypadku planów miejscowych wykonanych w układzie współrzędnych);
- pełnomocnictwo udzielone osobie fizycznej działającej w imieniu inwestora;
- dowód zapłaty opłaty skarbowej, w przypadku pełnomocnictwa.
SPOSOBY ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW
1. Osobiście
Biuro Obsługi Interesantów oraz delegatura Wydziału Urbanistyki i Architektury
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
2. Wysyłka tradycyjna (Poczta Polska, kurier) na adres:
Prezydent Miasta Świnoujście/ Wydział Urbanistyki i Architektury
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
3. Za pośrednictwem platformy teleinformatycznej ePuap:
/umswinoujscia/skrytka
OPŁATY
Wydanie postanowienia nie podlega opłacie skarbowej zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
Wysokość opłaty skarbowej za pełnomocnictwo wynosi - 17 zł
Opłatę skarbową można wnieść:
- w opłatomacie Banku PEKAO S.A. w Urzędzie Miasta w Świnoujściu,
ul. Wojska Polskiego 1/5
- na rachunek Pekao SA, I Oddział w Świnoujściu
nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933
REALIZACJA WNIOSKU
Wnioskodawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, samorządowa jednostka organizacyjna oraz organizacja społeczna. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna.
TRYB ODWOŁAWCZY
Stronom przysługuje zażalenie na postanowienie, które wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Szczecinie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Świnoujście w terminie 7 dni od daty otrzymania.
WAŻNE INFORMACJE
TERMIN I SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Załatwianie sprawy w formie postanowienia w ciągu 30 dni od dnia złożenia wniosku.
PODSTAWA PRAWNA
• ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane
• ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
• ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. - O opłacie skarbowej