W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Wniosek o wpis do rejestru zwierząt podlegającym ograniczeniom na podstawie przepisów Unii Europejskiej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa

Miejsce :

Urząd Miasta Świnoujście Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa Adres: ul. Wyspiańskiego 35c, 72-600 Świnoujście Numer pokoju: 204. W godzinach:7:00-15:00. W dniach :poniedziałek-piątek. Numer telefonu: 91 3278643 Fax: 91 3279799
E-mail: wos@um.swinoujscie.pl

Wymagane dokumenty:

I. Wniosek (na druku stanowiącym załącznik do niniejszej procedury) od posiadacza zwierząt, zawierający:

1) imię, nazwisko, adres albo nazwę i siedzibę posiadacza zwierząt ,

2) adres miejsca przetrzymywania, prowadzenia hodowli,

3) liczba zwierząt,

4) nazwa gatunku w języku łacińskim i polskim,

5) data, miejsce urodzenia lub wyklucia,

6) data wejścia w posiadanie zwierzęcia oraz źródło jego pochodzenia,

7) płeć zwierzęcia ,jeżeli jest możliwa do ustalenia,

8) opis oznakowania (jeżeli istnieje),

9) cel przetrzymywania lub prowadzenia hodowli,

10) dokument stwierdzający legalność pochodzenia,

a) numer i data wydania zezwolenia na import zwierzęcia do kraju,

b) numer i data wydania zezwolenia na schwytanie zwierzęcia w środowisku,

c) numer i data wydania dokumentu wydanego przez urzędowego lekarza weterynarii potwierdzającego urodzenie zwierzęcia w niewoli,

d) numer i data wydania innego dokumentu stwierdzającego legalność pochodzenia.

 

II. Załączniki do wniosku:

 

1) kopia zezwolenia na import zwierzęcia do kraju lub kopia zezwolenia na schwytanie zwierzęcia w środowisku, lub kopia dokumentu wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii, potwierdzającego urodzenie zwierzęcia w hodowli, lub kopia innego dokumentu stwierdzającego legalność pochodzenia zwierzęcia (oryginał do wglądu),

2) zgoda przedstawiciela ustawowego w przypadku, gdy wnioskodawcą jest osoba ograniczona w zdolności do czynności prawnych.

1) kopia zezwolenia na import zwierzęcia do kraju lub kopia zezwolenia na schwytanie zwierzęcia w środowisku, lub kopia dokumentu wydanego przez powiatowego lekarza weterynarii, potwierdzającego urodzenie zwierzęcia w hodowli, lub kopia innego dokumentu stwierdzającego legalność pochodzenia zwierzęcia (oryginał do wglądu),

2) zgoda przedstawiciela ustawowego w przypadku, gdy wnioskodawcą jest osoba ograniczona w zdolności do czynności prawnych.

 

 

Sposób załatwienia sprawy:


Wniosek należy złożyć w Sali Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5  lub złożyć w formie dokumentu elektronicznego podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Aby można było złożyć wniosek poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP), wymagane jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP (konto jest bezpłatne).

Wpis do rejestru zwierząt podlegających ograniczeniom przewozowym na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej, potwierdzony wydaniem zaświadczenia.

 

Opłaty:

Opłata skarbowa od dokonania wpisu do rejestru zwierząt – 26 zł.

Opłatę skarbową można uiścić w opłatomacie na terenie Urzędu lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Świnoujście - nr 95 1240 3914 1111 0010 0965 0933 za pośrednictwem Banków bądź Poczty.

 

Czas załatwienia sprawy:

Dokonanie wpisu - bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.

Wydanie zaświadczenia - niezwłocznie po dokonaniu wpisu, nie później niż w terminie 7 dni.

 

 

Podstawa prawna:

Art. 64 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego