Uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | Akta stanu cywilnego |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego |
Podstawa prawna: art. 37 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1378)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
2. Załączniki: zagraniczny dokument stanu cywilnego jeśli stanowi on podstawę uzupełnienia wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego.
Do wglądu: dokument stwierdzający tożsamość.
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa - 39 zł
III. TERMIN ODPOWIEDZI:
Od ręki (w sprawach szczególnie skomplikowanych zgodnie z kpa).
IV. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego
ul. Wyspiańskiego 35c
tel. 91 321 24 79
V. TRYB ODWOŁAWCZY:
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.