W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Zaświadczenie o stanie cywilnym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Akta stanu cywilnego
Komórka odpowiedzialna Wydział Spraw Obywatelskich i Urząd Stanu Cywilnego

Podstawa prawna: art. 44 ust. 1 pkt. 3, art. 49 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2023 poz. 1378)

I.WYMAGANE DOKUMENTY:

1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym
2. Do wglądu:
• dokument tożsamości wnioskodawcy.

II.OPŁATY:

Opłata skarbowa:
• za zaświadczenie – 38,00 zł

III.TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY:

Od ręki (w sprawach szczególnie skomplikowanych zgodnie z kpa).

IV.JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

Urząd Stanu Cywilnego
ul. Wyspiańskiego 35c
tel. 91 321 24 79

V.TRYB ODWOŁAWCZY:

Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji stronie.

VI.UWAGI:

Zaświadczenie można:
• odebrać osobiście w USC, w którym złożono wniosek,
• otrzymać przesyłką tradycyjną - listownie,
• otrzymać w formie dokumentu elektronicznego na skrzynkę na platformie ePUAP.

Samodzielnie: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-zaswiadczenie-o-stanie-cywilnym

 

Załączniki

Powiadom znajomego