W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Przetargi

XML
Zamówienie na: Usunięcie 3 szt. wykrotów oraz wykonanie przycinki pielęgnacyjnej (zdjęcie posuszu) z 3 szt. drzew z terenu nieruchomości działki ewidencyjnej numer 145/34 obręb 2 przy ul. Jachtowej w Świnoujściu, stanowiącej własność Gminy Miasto Świnoujście.
Zamówienie na Usunięcie 3 szt. wykrotów oraz wykonanie przycinki pielęgnacyjnej (zdjęcie posuszu) z 3 szt. drzew z terenu nieruchomości działki ewidencyjnej numer 145/34 obręb 2 przy ul. Jachtowej w Świnoujściu, stanowiącej własność Gminy Miasto Świnoujście.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WIZ.271.2.4.2020.KJ
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście - Biuro Obsługi Interesantów
Zamówienie na: Realizację zadań wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2019 r., poz. 868 ze zm.) oraz innych aktów wykonawczych wydanych do ww. ustawy, należących do kompetencji starosty jako organu administracji geologicznej, w tym w szczególności: przygotowywanie opinii, wniosków i projektów pism oraz decyzji dotyczących postępowań administracyjnych.
Zamówienie na Realizację zadań wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2019 r., poz. 868 ze zm.) oraz innych aktów wykonawczych wydanych do ww. ustawy, należących do kompetencji starosty jako organu administracji geologicznej, w tym w szczególności: przygotowywanie opinii, wniosków i projektów pism oraz decyzji dotyczących postępowań administracyjnych.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy WOS.271.2.1.2020.AP
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Świnoujście , ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście- Stanowisko Obsługi Interesantów, na adres poczty elektronicznej wos@um.swinoujscie.pl
Zamówienie na: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Świnoujście w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych
Zamówienie na Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Świnoujście w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO-KP.271.1.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujscie reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
Zamówienie na: Obsługa geodezyjna Gminy Miasto Świnoujście w 2020 roku
Zamówienie na Obsługa geodezyjna Gminy Miasto Świnoujście w 2020 roku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WEN.271.5.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia powyżej progów unijnych
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesanta
Zamówienie na: Wykonanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów nawierzchni jezdni, chodników, poboczy, wysepek, zatok, placów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych na terenie Miasta Świnoujście w latach 2020-2023
Zamówienie na Wykonanie bieżącego utrzymania i drobnych remontów nawierzchni jezdni, chodników, poboczy, wysepek, zatok, placów i urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach publicznych i wewnętrznych na terenie Miasta Świnoujście w latach 2020-2023
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WIZ.271.1.7.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Gmina Miasto Świnoujście, ul. Woj. Polskiego 1/5, 72-600 Żwinoujście, Stanowisko Obsługi Interesantów
Zamówienie na: Obsługa Gminy Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2020 roku
Zamówienie na Obsługa Gminy Miasto Świnoujście w zakresie wykonywania operatów szacunkowych w 2020 roku
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WEN.271.4.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście
Tryb zamówienia Przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia powyżej progów unijnych
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Gmina Miasto Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesanta
Zamówienie na: Rewitalizacja powojskowych terenów w celu utworzenia Centrum Usług "Mulnik" w Świnoujściu
Zamówienie na Rewitalizacja powojskowych terenów w celu utworzenia Centrum Usług "Mulnik" w Świnoujściu
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WIM.271.1.55.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście - reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście
Rodzaj zamówienia roboty budowlane
Wartość zamówienia powyżej progów unijnych
Termin składania ofert
Sposób składania ofert za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
Zamówienie na: wynajem sali seminaryjno-konferencyjnej i zapewnienie usługi cateringu w 2020 roku, w czasie spotkań organizowanych przez Centrum Usługowo-Doradcze w Euroregionie Pomerania, w ramach projektu „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych w Euroregionie POMERANIA wraz z Powiatem Märkisch- Oderland w ramach Interregu VA
Zamówienie na wynajem sali seminaryjno-konferencyjnej i zapewnienie usługi cateringu w 2020 roku, w czasie spotkań organizowanych przez Centrum Usługowo-Doradcze w Euroregionie Pomerania, w ramach projektu „Transgraniczna Sieć Centrów Usługowo-Doradczych w Euroregionie POMERANIA wraz z Powiatem Märkisch- Oderland w ramach Interregu VA
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WRG-CUD.042.14.2019.RK
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujscie reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert na adres poczty elektronicznej cud@um.swinoujscie.pl
Zamówienie na: Dostawa fabrycznie nowych opraw oświetleniowych na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5.
Zamówienie na Dostawa fabrycznie nowych opraw oświetleniowych na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO-DG.271.2.2020
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert drogą elektroniczną na adres: mwidurska@um.swinoujscie.pl
Zamówienie na: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Wyposażenie w przeciwpożarowy wyłącznik prądu sali widowiskowo sportowej MDK przy ulicy Matejki 11 w Świnoujściu”.
Zamówienie na Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego pn. „Wyposażenie w przeciwpożarowy wyłącznik prądu sali widowiskowo sportowej MDK przy ulicy Matejki 11 w Świnoujściu”.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WIZ.271.2.122.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko ds. Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujśie
Zamówienie na: Wykonanie remontu pomieszczeń numer 103, 105 i 129 na I piętrze budynku Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5.
Zamówienie na Wykonanie remontu pomieszczeń numer 103, 105 i 129 na I piętrze budynku Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO-DG.271.1.2020
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Stanowisko Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście przy ul. Wojska Polskiego 1/5
Zamówienie na: Obsługa składowiska materiałów i urządzeń drogowych przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu.
Zamówienie na Obsługa składowiska materiałów i urządzeń drogowych przy ul. Karsiborskiej w Świnoujściu.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy WIZ.271.2.127.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Świnoujście, Biuro Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
Zamówienie na: Bieżące utrzymanie zieleni zabytkowego cmentarza poewangelickiego położonego przy ul. Kwiatowej w Karsiborze/Świnoujściu.
Zamówienie na Bieżące utrzymanie zieleni zabytkowego cmentarza poewangelickiego położonego przy ul. Kwiatowej w Karsiborze/Świnoujściu.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WIZ.271.2.128.2019.AS
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia zapytania ofertowe
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Świnoujścia, Biuro Obsługi Interesanta, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście;
Zamówienie na: Dostawa prasy w formie pdf na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście przez okres 12 miesięcy, tj. od 02 .01.2020 r. do 31.12. 2020 r.
Zamówienie na Dostawa prasy w formie pdf na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście przez okres 12 miesięcy, tj. od 02 .01.2020 r. do 31.12. 2020 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO-DG.271.426.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia usługi
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Stanowisko Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5
Zamówienie na: Dostawa prasy na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście przez okres 12 miesięcy, tj. od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Zamówienie na Dostawa prasy na potrzeby Urzędu Miasta Świnoujście przez okres 12 miesięcy, tj. od 02.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy WO-DG.271.420.2019
Zamawiający Gmina Miasto Świnoujście
Tryb zamówienia Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia dostawy
Wartość zamówienia poniżej 30.000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Stanowisko Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście, 72-600 Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5.