Projekty uchwał na LXXII Nadzwyczajną Sesję Rady Miasta Świnoujście, która ma się odbyć w dniu 2 lipca 2010 roku.
Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax (91) 321 59 95 email: soi@um.swinoujscie.pl
Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście
Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON
Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście
Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa
Porządek obrad LXXII Nadzwyczajnej Sesji Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy - Miasto Świnoujście do Stowarzyszenia pod nazwą „Zachodniopomorska Sieć Teleinformatyczna”. Projekt uchwały w sprawie przyjęcia zmian statutu Celowego Związku Gmin R-XXI z siedzibą w Nowogardzie.
Porządek obrad Informacja Prezydenta Miasta Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010 - załącznik 1 i 2 Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Projekt uchwały w sprawie nadania nazw urzędowych projektowanym ulicom na terenie Gminy – Miasto Świnoujście Projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia zmiany planu przychodów i wydatków Powiatowego Funduszu Gospodarki Zasobem Geodezyjnym i Kartograficznym w Świnoujściu na rok 2010. Projekt uchwały w sprawie...
Porządek obrad Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010. Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010 - załącznik 1 i 2 Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010 - załącznik 3 i 4. Projekt...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Projekt uchwały w sprawie wstąpienia do Rady Miasta pani Heleny Stenzel na miejsce pani Katarzyny Pawlickiej. Projekt uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2009. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2009 rok - część opisowa. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2009 rok - tabele Projekt...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010 - załącznik nr 1 Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010 -...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Miasta - luty Projekt uchwały w sprawie zasad i trybu udzielania ulg w spłatach należności pieniężnych o charakterze cywilnoprawnym przysługujących gminie. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładów budżetowych. Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010. Projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2010 - załącznik Projekt uchwały w sprawie utraty mocy uchwały Nr V/37/89 Miejskiej Rady Narodowej w Świnoujściu z dnia 30...
Porządek obrad Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujście na rok 2009. Projekt uchwały w sprawie bezpośredniego powierzenia wykonania zadań własnych gminy w zakresie lokalnego transportu zbiorowego Proj. uchw. w sprawie wyrażenia zgody na zaciągnięcie zobowiązania z tytułu zawarcia umowy z Komunikacją...
Zawiadomienie i porządek obrad Informacja Prezydenta Miasta Świnoujście o zarządzeniach wydanych w okresie od dnia 18 listopada 2009 roku do dnia 7 grudnia 2009 r. Korekta budżetu na 2009 rok Korekta budżetu na 2009 rok - załącznik Projekt uchwały w sprawie ustalenia stawek dotacji przedmiotowej dla zakładów budżetowych. Załącznik do projektu...
Porządek obrad Informacja Preyzdenta o pracy między sesjami rady Projekt uchwąły w sprawie zmiany 'Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych na lata 2007-2010'. Tabele do zmiany Wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2007-2010 Załącznik nr 1 do...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Korekta budżetu Korekta budżetu - załącznik 1 Korekta budżetu - załącznik 2 Korekta budżetu - załacznik 3 Podatek od nieruchomości Podatek od środków transportowych Podatek od psów Korekta GFOSiGW Zmiana PPiRPAiPN PFRON Placówki opiekuńcze - zmiana uchwały Zbycie nieruchomości dla ENEA Przystąpienie do zmiany...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Korekta budżetu Korekta budżetu - załącznik sprawozdanie z wykonania budżetu za I półrocze Sprawozdanie - opis Sprawozdanie - tabele korekta FOSiGW Zmiana studium zmiana studium - załącznik nr 1 zmiana studium - załacznik nr 2 zmiana studium - załącznik nr 3 zmiana studium -...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Podwyższenie kapitału ZWiK Przystąpienie do Lokalnej Grupy Rybackiej Przystąpienie do Lokalnej Grupy Rybackiej - załącznik Zobowiązanie Prezydenta Bezprzetargowe zbycie Liceum Mistrzostwa Sportowego Godziny pracy aptek skarga - projekt I skarga - II projekt ...
Porządek obrad Informacja Prezydenta - czerwiec Korekta budżetu - uchwała Korekta - załącznik 1 i 2 Korekta budżetu - załącznik 3, 4 i 5 Stawki dotacji Stawki dotacji - załącznik Zmiana planu PZGZGiK Zespół szkolno - przedszkolny Zespół szkolno - przedszkolny - załącznik Zmiana uchwały - polityka parkingowa Obiekty...
Porządek obrad Informacja Prezydenta Miasta Zmiana funduszu GOSiGW Zmiana granic portu Sprawozdanie finansowe za 2008 rok - Szpital Miejski Sprawozdanie finansowe za 2008 rok - Szpital Miejski - załącznik Sprawozdanie finana=sowe za 2008 rok - Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy Skarga MOPR - I Skarga MOPR - II ...
Porządek obrad Informacja Prezydenta - kwiecień Uchwała - absolutorium Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 rok - opis. Sprawozdanie z wykonania budżetu za 2008 - tabele Obligacje Opłata adiacencka Podwyższenie kapitału ZWiK Plac Orła Białego Plac Orła Białego - załącznik graficzny Zmiana DDP Skarga PUP - 1 ...
Porządek obrad Informacja Prezydenta - marzec Korekta budżetu korekta budżetu-załącznik Założenie Przedszkola Nr 7 Zmiana uchwały - obwody głosowania Obwody odrębne zmiana przebiegu ulicy Zamkowej zmiana przebiegu ulicy Zamkowej - zał graficzny Projekt Statutu Miasta