Sposób przyjmowania i zakładania spraw
Sprawy przyjmowane i załatwiane są
zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Placówce.
1. Pocztę przyjmuje sekretariat.
1. Pocztę przyjmuje sekretariat.
2. Referent administracyjno - kadrowy
otwiera wszystkie przesyłki z wyjątkiem:
a) dokumentacji niejawnej,
b) przesyłek adresowanych imiennie.
3. Na pismach wpływających, sekretariat wpisuje znak sprawy w obrębie odciśniętej
pieczęci wpływu. Znak sprawy jest stałą cechą rozpoznawczą sprawy. Każde pismo dotyczące tej samej sprawy otrzymuje ten sam znak.
4. Znak sprawy zawiera:
symbol literowy placówki (WPOW),
symbol liczbowy hasła wg jednolitego rzeczowego wykazu akt,
liczbę kolejną, pod którą sprawa została zarejestrowana w spisie akt,
rok, w którym sprawę wszczęto,
inicjały osoby sporządzającej pismo.
Przy załatwianiu spraw stosuje się formę ustną, odręczną lub pisemną.
a) dokumentacji niejawnej,
b) przesyłek adresowanych imiennie.
3. Na pismach wpływających, sekretariat wpisuje znak sprawy w obrębie odciśniętej
pieczęci wpływu. Znak sprawy jest stałą cechą rozpoznawczą sprawy. Każde pismo dotyczące tej samej sprawy otrzymuje ten sam znak.
4. Znak sprawy zawiera:
symbol literowy placówki (WPOW),
symbol liczbowy hasła wg jednolitego rzeczowego wykazu akt,
liczbę kolejną, pod którą sprawa została zarejestrowana w spisie akt,
rok, w którym sprawę wszczęto,
inicjały osoby sporządzającej pismo.
Przy załatwianiu spraw stosuje się formę ustną, odręczną lub pisemną.