W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Sposób przyjmowania i zakładania spraw

Sprawy przyjmowane i załatwiane są zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Placówce.
 
1. Pocztę przyjmuje sekretariat. 
2. Referent administracyjno - kadrowy otwiera wszystkie przesyłki z wyjątkiem:
a)      dokumentacji niejawnej,
b)      przesyłek adresowanych imiennie.
3. Na pismach wpływających, sekretariat wpisuje znak sprawy w obrębie odciśniętej
pieczęci wpływu. Znak sprawy jest stałą cechą rozpoznawczą sprawy. Każde pismo dotyczące tej samej sprawy otrzymuje ten sam znak.
4. Znak sprawy zawiera:
       symbol literowy placówki (WPOW),
       symbol liczbowy hasła wg jednolitego rzeczowego wykazu akt,
       liczbę kolejną, pod którą sprawa została zarejestrowana w spisie akt,
       rok, w którym sprawę wszczęto,
       inicjały osoby sporządzającej pismo.
Przy załatwianiu spraw stosuje się formę ustną, odręczną lub pisemną.
 

Powiadom znajomego