IV sesja Rady Miasta Świnoujście w dniu 27 czerwca 2024 r. o godz. 9.00 w sali nr 315 Miejskiego Domu Kultury
Projekt porządku obrad:
1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacja Przewodniczącego Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych w okresie międzysesyjnym.
3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
4. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Świnoujście wotum zaufania (rozpatrzenie „Raportu o stanie miasta za 2023 rok”).
Raport o stanie Miasta za 2023 rok
6. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2023 oraz w sprawie udzielenia absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2023.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Miasto Świnoujście za 2023 rok
7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem i ochroną dróg.
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych Gminy Miasto Świnoujście (PROJEKT I i PROJEKT II),
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wymiaru czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w czasie przekraczającym ten wymiar zajęć, a także warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z tych opłat w prowadzonych przez Gminę Miasto Świnoujście publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania przedstawicieli Rady Miasta Świnoujście do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Świnoujściu.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania i rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do usług.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania świadczenia pieniężnego „Bon Wyspiarza Seniora”.
13. Podjęcie uchwały w sprawie desygnowania przedstawiciela Gminy Miasto Świnoujście do Powiatowej Rady Rynku Pracy.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Świnoujście.
15. Zapoznanie:
a/ ze sprawozdaniem za rok 2023 z wykonania „Polityki mieszkaniowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2019-2029”;
b/ ze sprawozdaniem za rok 2023 z wykonania „wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Miasto Świnoujście na lata 2020-2024”;
c/ ze sprawozdaniem za rok 2023 z wykonania „Wieloletniego programu gospodarowania zasobem tymczasowych pomieszczeń Gminy Miasto Świnoujście na lata 2022-2026 oraz zasad ich wynajmowania”;
d/ z „Raportem z monitoringu za lata 2022-2023 Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miasto Świnoujście na lata 2017-2027”;
e/ ze sprawozdaniem z realizacji Programu współpracy Gminy Miasto Świnoujście z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
f/ ze sprawozdaniem z oceny stanu bezpieczeństwa sanitarnego powiatu za rok 2023;
g/ z informacją o przygotowaniu do sezonu letniego 2024 roku.
16. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
17. Zamknięcie obrad.
Załączniki
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 28 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 22 |
Wytworzył: | Komisja Rewizyjna |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 25 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 27 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 44 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 36 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 20 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 18 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 24 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 21 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 27 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 39 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 21 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 21 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 18 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 19 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 21 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 18 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 18 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 16 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 16 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 17 |
Wytworzył: | BRM |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 16 |
Wytworzył: | Radni Miasta Świnoujście |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Liczba pobrań: | 8 |
Wytworzył: | Wiceprzewodniczący Rady Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Emilia Solka |
Data opublikowania: | |
Ostatnio zaktualizował: | Emilia Solka |
Data ostatniej aktualizacji: | |
Liczba pobrań: | 10 |
Metryczka
Wytworzył: | Prezydent Miasta |
---|---|
Data wytworzenia: | |
Opublikował w BIP: | Lizabetta Zasadzińska-Reich |
Data opublikowania: | |
Ostatnio zaktualizował: | Emilia Solka |
Data ostatniej aktualizacji: | |
Liczba wyświetleń: | 255 |