W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

IV sesja Rady Miasta Świnoujście w dniu 27 czerwca 2024 r. o godz. 9.00 w sali nr 315 Miejskiego Domu Kultury

Projekt porządku obrad:

1. Sprawy regulaminowe.
2. Informacja Przewodniczącego Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych w okresie międzysesyjnym.
3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
4. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą. 
5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Świnoujście wotum zaufania (rozpatrzenie „Raportu o stanie miasta za 2023 rok”).

Raport o stanie Miasta za 2023 rok


6. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2023 oraz w sprawie udzielenia absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2023.

Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Miasto Świnoujście za 2023 rok


7. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie pasa drogowego dróg publicznych na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem i ochroną dróg.
8. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych Gminy Miasto Świnoujście (PROJEKT I i PROJEKT II),
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wymiaru czasu bezpłatnego nauczania, wychowania i opieki oraz wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w czasie przekraczającym ten wymiar zajęć, a także warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z tych opłat w prowadzonych przez Gminę Miasto Świnoujście publicznych przedszkolach i oddziałach przedszkolnych zorganizowanych w szkołach podstawowych.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania przedstawicieli Rady Miasta Świnoujście do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Świnoujściu.
11. Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych świadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, a także trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich, sposobu ich rozliczania i rozszerzenia katalogu osób uprawnionych do usług.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zasad udzielania świadczenia pieniężnego „Bon Wyspiarza Seniora”.
13. Podjęcie uchwały w sprawie desygnowania przedstawiciela Gminy Miasto Świnoujście do Powiatowej Rady Rynku Pracy.
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Świnoujście.
15. Zapoznanie:
a/  ze sprawozdaniem za rok 2023 z wykonania „Polityki mieszkaniowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2019-2029”;
b/  ze sprawozdaniem za rok 2023 z wykonania „wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Miasto Świnoujście na lata 2020-2024”;
c/  ze sprawozdaniem za rok 2023 z wykonania „Wieloletniego programu gospodarowania zasobem tymczasowych pomieszczeń Gminy Miasto Świnoujście na lata 2022-2026 oraz zasad ich wynajmowania”;
d/  z „Raportem z monitoringu za lata 2022-2023 Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Miasto Świnoujście na lata 2017-2027”;
e/  ze sprawozdaniem z realizacji Programu współpracy Gminy Miasto Świnoujście z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy działalności pożytku publicznego i wolontariacie;
f/  ze sprawozdaniem z oceny stanu bezpieczeństwa sanitarnego powiatu za rok 2023;
g/  z informacją o przygotowaniu do sezonu letniego 2024 roku.
16. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
17. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego

PrevNext