W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

LVIII sesja Rady Miasta Świnoujście w dniu 26 kwietnia 2018 r. o godz. 9.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta

  1. Projekt porządku obrad:
  2. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z LVI i LVII sesji Rady Miasta).
  3. Informacja Przewodniczącego o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
  4. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady.
  5. Interpelacje i zapytania Radnych.
  6. Rozpatrzenie zawiadomienia o możliwości naruszenia przez Radnego Rady Miasta zakazu ustalonego treścią art. 24 f ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym         (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 i 2232 oraz Dz. U. z 2018 r. poz. 130) - 2 projekty uchwał.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad ustalania i przekazywania z budżetu Gminy Miasto Świnoujście środków finansowych wynikających z rozliczenia podatku od towaru i usług związanego z samorządowym zakładem budżetowym – Ośrodkiem Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk i określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. „Rewaloryzacja wnętrza budynku kościoła pw. Chrystusa Króla”.
  11. Podjęcie uchwały zmieniającą uchwały w sprawie dodatków do wynagrodzeń nauczycieli oraz godzin pracy pracowników pedagogicznych.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn. „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w Mieście Świnoujście”.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia ujemnego wyniku finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Świnoujściu za 2017 rok.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Świnoujściu.
  15. Zapoznanie z:

   a/ rocznym sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2017 oraz   potrzebami związanymi z realizacją zadania;

b/ rocznym sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu pieczy zastępczej w 2017 roku oraz zestawieniem potrzeb w zakresie systemu pieczy zastępczej.

  1. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
  2. Wolne wnioski.
  3. Zamknięcie obrad.    

 

Powiadom znajomego