LVIII sesja Rady Miasta Świnoujście w dniu 26 kwietnia 2018 r. o godz. 9.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta
- Projekt porządku obrad:
- Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z LVI i LVII sesji Rady Miasta).
- Informacja Przewodniczącego o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
- Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady.
- Interpelacje i zapytania Radnych.
- Rozpatrzenie zawiadomienia o możliwości naruszenia przez Radnego Rady Miasta zakazu ustalonego treścią art. 24 f ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 i 2232 oraz Dz. U. z 2018 r. poz. 130) - 2 projekty uchwał.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad ustalania i przekazywania z budżetu Gminy Miasto Świnoujście środków finansowych wynikających z rozliczenia podatku od towaru i usług związanego z samorządowym zakładem budżetowym – Ośrodkiem Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu.
- Podjęcie uchwały w sprawie nadania statutu Ośrodkowi Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu.
- Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk i określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyznania dotacji celowej na dofinansowanie zadania pn. „Rewaloryzacja wnętrza budynku kościoła pw. Chrystusa Króla”.
- Podjęcie uchwały zmieniającą uchwały w sprawie dodatków do wynagrodzeń nauczycieli oraz godzin pracy pracowników pedagogicznych.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu polityki zdrowotnej pn. „Program profilaktyki zakażeń wirusem brodawczaka ludzkiego w Mieście Świnoujście”.
- Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia ujemnego wyniku finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Świnoujściu za 2017 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Świnoujściu.
- Zapoznanie z:
a/ rocznym sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2017 oraz potrzebami związanymi z realizacją zadania;
b/ rocznym sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu pieczy zastępczej w 2017 roku oraz zestawieniem potrzeb w zakresie systemu pieczy zastępczej.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.