W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Porządek obrad XLII sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 22 czerwca 2017 roku o godz. 9.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta.

Porządek obrad:

1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z XXXIX   XL i XLI sesji Rady Miasta).
2. Informacja Przewodniczącego o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
3. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady.
4. Interpelacje i zapytania Radnych.
5. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2016 (projekt przekazano w dniu 8.06.2017 r.):
a/ rozpatrzenie sprawozdania Prezydenta z wykonania budżetu Gminy Miasto Świnoujście za 2016 rok,
b/ rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Miasto Świnoujście za 2016 rok,
c/ zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej z dnia 21 kwietnia 2017 r. dotyczącą sprawozdania Prezydenta Miasta Świnoujście z wykonania budżetu za 2016 rok,
d/ zapoznanie z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Miasto Świnoujście,
e/ zapoznanie z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Świnoujście z dnia 10 maja 2017 r.  w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Świnoujście absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2016,
f) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej z dnia 17 maja 2017 r. dotyczącą wniosku Komisji Rewizyjnej Rady  Miasta  Świnoujście  w  sprawie  udzielenia  Prezydentowi  Miasta Świnoujście absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2016 rok.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany składu Komisji Uzdrowiskowej i Rozwoju Turystyki Rady Miasta Świnoujście.
7. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania przedstawicieli Rady Miasta Świnoujście w Komitecie Rewitalizacji.
8. Podjęcie uchwały w sprawie rozwiązania spółki LOKUM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
9. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
10. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w uchwałach Rady Miasta Świnoujście dostosowujących szkoły do nowego ustroju szkolnego.
12. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia dyrektora Przedszkola Miejskiego nr 11 „Tęcza” w Świnoujściu od obowiązku realizacji tygodniowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
13.  Podjęcie uchwały w sprawie wyboru przedstawicieli Rady Miasta Świnoujście do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Świnoujściu.
14. Zapoznanie ze sprawozdaniem z realizacji Programu współpracy Gminy Miasto Świnoujście z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2016 rok.
15. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
16. Wolne wnioski.
17. Zamknięcie obrad.    

Powiadom znajomego