W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Porządek obrad XXXV sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 30 marca 2017 r. o godz. 9.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta II część sesji w dniu 4 kwietnia 2017 roku o godz. 15.00

1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie porządku obrad oraz protokołów z XXXII XXXIII i XXXIV sesji Rady Miasta).
2. Informacja Przewodniczącego o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
3. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady Miasta.
4. Interpelacje i zapytania Radnych.
5. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2017.
6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2017-2028.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Miasto Świnoujście.
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujście dla Obszaru VI – Karsibór w rejonie ul. 1 Maja.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasta Świnoujście w rejonie ul. Zalewowej i ul. Odrzańskiej.
10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Świnoujściu za 2016 r.
12. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia ujemnego wyniku finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Świnoujściu za rok 2016.
13. Informacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego w Świnoujściu o zbyciu, oddaniu w dzierżawę, najem, użytkowanie lub użyczenie aktywów trwałych.
14. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie ustalenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
15. Podjęcie uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe na okres od dnia 1 września 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2019 r. oraz zmiany uchwały Nr LXV/533/2010 Rady Miasta Świnoujście z dnia 25 lutego 2010 r.
16. Podjęcie uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół ponadgimnazjalnych i specjalnych do nowego ustroju szkolnego, wprowadzonego ustawą – Prawo oświatowe oraz ustalenia planu sieci szkół ponadpodstawowych i specjalnych na terenie Gminy Miasto Świnoujście na okres od dnia 1 września 2017 r. do dnia 31 sierpnia 2019 r.
17. Sprawozdanie Społecznej Komisji Mieszkaniowej za 2016 rok.
18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasto Świnoujście w 2017 roku.
19. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielenia i rozliczenia dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Miasto Świnoujście na dofinansowanie kosztów inwestycyjnych służących ochronie powietrza.
20. Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
21. Podjęcie uchwały w sprawie wydania opinii o lokalizacji kasyna w Świnoujściu.
22. Podjęcie uchwały w sprawie przygotowania przez Prezydenta Miasta Świnoujście projektu uchwały w przedmiocie zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane, dla Gminy Miasto Świnoujście.
23. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Świnoujście.
24. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Dyrektora Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej (projekt I i II).
25. Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działalność Prezydenta Miasta Świnoujście (projekt I i II).
26. Zapoznanie z oceną stanu bezpieczeństwa sanitarnego powiatu za 2016 rok (materiał przesłano drogą elektroniczną, kompletna dokumentacja znajduje się w BRM).
27. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
28. Wolne wnioski.
29. Zamknięcie obrad.                 

Powiadom znajomego