Porządek obrad XX sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 31.03.2016 r. o godz. 9.00 w sali nr 1 Urzędu Miasta
1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie protokołu z XIX sesji Rady Miasta).
2. Informacja Przewodniczącej o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
3. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady.
4. Interpelacje i zapytania Radnych.
5. Uroczyste wręczenie przez Wojewodę Zachodniopomorskiego odznaczeń nadanych przez Prezydenta RP – Złotych Medali za Długoletnią Służbę dla Pracowników Urzędu Miasta.
6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasta Świnoujście na rok 2016.
7. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2016-2028.
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z miejsc noclegowych w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Świnoujściu.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2015 rok Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Świnoujściu.
10. Podjęcie uchwały w sprawie pokrycia ujemnego wyniku finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Świnoujściu za rok 2015.
11. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie statutu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Świnoujściu.
12. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miasto Świnoujście oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów.
13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Świnoujście - jednostka obszarowa V w rejonie ulicy Ludzi Morza.
14. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zniesienia Sołectwa Karsibór.
15. Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie powołania Komisji Doraźnej Rady Miasta Świnoujście.
16. Sprawozdanie Społecznej Komisji Mieszkaniowej za 2015 rok.
17. Ocena stanu bezpieczeństwa sanitarnego powiatu za 2015 rok.
18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
19. Wolne wnioski.
20. Zamknięcie obrad.