W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Porządek obrad X sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 25 czerwca 2015 roku o godz. 9.00 w sali nr 1.

Projekt porządku obrad:
1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie protokołu z VIII sesji Rady Miasta).
2. Informacja Przewodniczącej o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
3. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady.
4. Interpelacje i zapytania Radnych.
5. Podjęcie uchwały w sprawie absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2014:
a/ rozpatrzenie sprawozdania Prezydenta z wykonania budżetu Gminy Miasto Świnoujście za 2014 rok,
b/ rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Miasto za 2014 rok,
c/ zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą sprawozdania Prezydenta Miasta Świnoujście z wykonania budżetu za 2014 rok,
d/ zapoznanie z informacją o stanie mienia komunalnego,
e/ zapoznanie z wnioskiem Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Świnoujście z dnia 29 maja 2015 r.  w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta Świnoujście absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2014,
f) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej dotyczącą wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Świnoujście w sprawie udzielenia Prezydentowi Miasta absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2014 rok.
6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2015.
7. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2015-2028.
8. Podjęcie uchwały w sprawie powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
9.      Podjęcie uchwały w sprawie wskazania przedstawicieli Rady Miasta Świnoujście do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
10.  Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego Szpitala Miejskiego       im. Jana Garduły w Świnoujściu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
11.  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/199/2012 Rady Miasta Świnoujście z dnia 31 maja 2012 r. w zakresie zmniejszenia obszaru opracowywanej zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Miasto Świnoujście – jednostka obszarowa V w rejonie ul. Ludzi Morza.
12.  Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały, w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy.
13.  Podjęcie uchwały w sprawie najmu lokalu na czas nieoznaczony.
14.  Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony.
15.  Zapoznanie ze sprawozdaniem za rok 2014 z wykonania Uchwał:
a/ Nr XXV/202/2012 Rady Miasta Świnoujście z dnia 31.05.2012 r. w sprawie polityki mieszkaniowej Miasta Świnoujście na lata 2012-2017,
 b/ Nr XXV/204/2012 Rady Miasta Świnoujście z dnia 31.05.2012 r. w sprawie wieloletniego    programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Miasto Świnoujście na lata 2012-2017.
16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
17. Wolne wnioski.
18. Zamknięcie obrad.                 
           

Powiadom znajomego