Porządek obrad VII Sesji Rady Miasta Świnoujście w dniu 23 kwietnia 2015 roku o godz. 9.00 w sali nr 1.
1. Sprawy regulaminowe (stwierdzenie kworum, przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Miasta).
2. Informacja Przewodniczącej o sprawach kierowanych do Rady Miasta w okresie między sesjami.
3. Informacja Prezydenta Miasta o pracy między sesjami Rady oraz prezentacje:
a/ dot. efektów działań Lokalnej Grupy Rybackiej „Zalew Szczeciński” i projektów realizowanych ze środków Programu Operacyjnego RYBY 2007-2013 – referuje Pani Barbara Michalska, Zastępca Prezydenta (ok. 20 min.),
b/ dot. „Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze 2014-2020” - różne aspekty wdrażania z perspektywy LGR „Zalew Szczeciński” – referuje Pan Andrzej Szczodry, Kierownik Biura.
4. Interpelacje i zapytania Radnych.
5. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta Świnoujście w rejonie ulic: Bohaterów Września, Placu Słowiańskiego i Placu Wolności.
6. Podjęcie uchwały w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
7. Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
8. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia stref płatnego parkowania oraz ustalenia wysokości stawek i sposobu pobierania opłat za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych Gminy Miasto Świnoujście.
9. Podjęcie uchwały w sprawie delegowania radnych do Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
10. Zapoznanie ze sprawozdaniem Społecznej Komisji Mieszkaniowej za 2014 r.
11. Podjęcie uchwały w sprawie powołania Społecznej Komisji Mieszkaniowej.
12. Zapoznanie ze sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny oraz potrzeby związane z realizacją zadania za rok 2014.
13. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
14. Wolne wnioski.
15. Zamknięcie obrad.