W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

XCII Sesja Rady Miasta Świnoujście w dniu 21 marca 2024 r. o godz. 9.00 w sali nr 315 Miejskiego Domu Kultury przy ul. Wojska Polskiego 1/1

  1. Sprawy regulaminowe.
  2. Informacja Przewodniczącej Rady o ważnych sprawach, dotyczących rady i radnych w okresie międzysesyjnym.
  3. Sprawozdanie z działalności Prezydenta Miasta w okresie międzysesyjnym.
  4. Składanie interpelacji i zapytań radnych zgodnie z ustawą.
  5. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Miasto Świnoujście na rok 2024.
  6. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasto Świnoujście na lata 2024-2037.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasto Świnoujście w 2024 roku.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie wykazu kąpielisk i określenia sezonu kąpielowego na terenie Gminy Miasto Świnoujście.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia umowy najmu lokalu mieszkalnego na czas nieoznaczony poza kolejnością na liście osób oczekujących na taki lokal.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia woli zawarcia porozumienia pomiędzy Powiatem Kamieńskim a Gminą Miasto Świnoujście dotyczącego powierzenia przez Powiat Kamieński Gminie Miasto Świnoujście realizacji lokalnego transportu zbiorowego.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zwolnienia samorządowego zakładu budżetowego – Ośrodek Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu z obowiązku wpłaty nadwyżki środków obrotowych do budżetu Gminy Miasto Świnoujście.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia rodzajów zadań, na które przeznacza się środki Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
  13. Zapoznanie:
    a/ z rocznym sprawozdaniem z realizacji zadań z zakresu pieczy zastępczej w 2023 roku oraz zestawienia potrzeb w zakresie systemu pieczy zastępczej;
    b/ z raportem z realizacji Programu przeciwdziałania przemocy domowej i ochrony osób doznających przemocy domowej w Gminie Miasto Świnoujście na lata 2022-2027”;
    c/ z rocznym sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2023 oraz potrzeby związane z realizacją zadania;
    d/ z raportem z realizacji Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w roku 2023;
    e/ ze sprawozdaniem z prac Społecznej Komisji Mieszkaniowej za rok 2023.
  14. Wolne wnioski w sprawach związanych z wykonywaniem funkcji radnego.
  15. Zamknięcie obrad.

Załączniki

Powiadom znajomego