W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miasta Świnoujście

ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95

email: soi@um.swinoujscie.pl


Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   


Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście


Spis telefonów Urzędu Miasta Świnoujście


Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Prowadzone rejestry, ewidencje, archiwum oraz sposób i zasady udostępniania danych w nich zawartych

Wersja strony w formacie XML
Prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz przepisami o pomocy społecznej i finansowymi: księga ewidencji wychowanków, dzienniki dyżuru wychowawców (dzienne i nocne), ewidencja czasu pracy, rejestr zatrudnionych pracowników, rejestr wypadków wychowanków oraz pracowników, wyjazdów służbowych, księga druków ścisłego zarachowania, księga zarządzeń dyrektora placówki, protokoły Stałego Zespołu do Spraw Okresowej Sytuacji Dziecka, księga kontroli zewnętrznych, listy płac, sprawozdania budżetowe i plany finansowe, akta osobowe, rozliczenia ZUS i z Urzędem Skarbowym, dokumenty księgowe. 
Dane są udostępnione za zgodą dyrektora lub zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych lub zgodnie z przepisami o pomocy społecznej oraz instrukcją kancelaryjną i obiegiem dokumentów.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane