Z.10.2023
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Z.10.2023 Zapytanie ofertowe dostawa środków do zimowego utrzymania chodników i dróg ZDM |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | Z.10.2023 |
Zamawiający | Urzędu Miasta Świnoujście-Zarząd Dróg Miejskich |
Tryb zamówienia | Zaproszenie do składania ofert |
Wartość zamówienia | poniżej 130.000 zł |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | elektronicznie na adres dut@zdm.swi.pl |
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Nr Z/10/2023
Zarząd Dróg Miejskich w Świnoujściu, ul. Wybrzeże Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście, działając zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł” zawiadamia o unieważnieniu postępowania na:
„Dostawa chemii oaz sprzętu do ręcznego zimowego utrzymania chodników oraz dróg podległych Działowi Utrzymania Tunelu w Świnoujściu.”
W odpowiedzi na Zaproszenie do złożenia oferty nie wpłynęły żadne oferty.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie.