W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Z.10.2023

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Z.10.2023 Zapytanie ofertowe dostawa środków do zimowego utrzymania chodników i dróg ZDM
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy Z.10.2023
Zamawiający Urzędu Miasta Świnoujście-Zarząd Dróg Miejskich
Tryb zamówienia Zaproszenie do składania ofert
Wartość zamówienia poniżej 130.000 zł
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie na adres dut@zdm.swi.pl
unieważnienie

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA

Nr Z/10/2023 

 

Zarząd Dróg Miejskich w Świnoujściu, ul. Wybrzeże Władysława IV 12, 72-600 Świnoujście, działając zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł” zawiadamia o unieważnieniu postępowania na:

„Dostawa chemii oaz sprzętu do ręcznego zimowego utrzymania chodników oraz dróg  podległych Działowi Utrzymania Tunelu w Świnoujściu.”

 

W odpowiedzi na Zaproszenie do złożenia oferty nie wpłynęły żadne oferty.

Wobec powyższego Zamawiający unieważnił postępowanie.

Załączniki

Powiadom znajomego