Rozbudowa i przebudowa Szpitala Miejskiego im. Alfreda Sokołowskiego przy ul. Mieszka I 7 w Świnoujściu
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Rozbudowa i przebudowa Szpitala Miejskiego im. Alfreda Sokołowskiego przy ul. Mieszka I 7 w Świnoujściu |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Prezydent Miasta Świnoujścia |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 60.000 euro |
Termin składania ofert |
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane X
SEKCJA I: Zamawiający
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Prezydent Miasta Świnoujścia, do kontaktów: Janusz Żmurkiewicz, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3212780, 3212309, fax (091) 321 59 95, e-mail: prezydent@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Inżyniera Miasta, Mariusz Wieczorek, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 327 85 87, fax (091) 327 06 29, e-mail: wim@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Świnoujścia
Wydział Inżyniera Miasta, Maria Białasiewicz, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 327 06 29, fax (091) 327 06 29, e-mail: wim@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Świnoujścia
Sekretariat Prezydenta, pok.102, Agnieszka Brakoniecka, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 321 27 80, fax (091) 321 59 95, e-mail: sekretariat@um.swinoujscie.pl, http://www.um.swinoujscie.pl.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego
„Rozbudowa i przebudowa Szpitala Miejskiego im. Alfreda Sokołowskiego przy ul. Mieszka I 7 w Świnoujściu”
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na: wykonaniu przebudowy i rozbudowy obiektów Szpitala Miejskiego w Świnoujściu zlokalizowanych przy ul. Mieszka I 5 i 7 na działce geodezyjnej nr 6/1 wraz z zagospodarowaniem terenu działki, budową i przebudową urządzeń infrastruktury technicznej niezbędnych dla właściwego funkcjonowania obiektów szpitala zgodnie z opracowaniem pn.: „Program funkcjonalno-użytkowy Rozbudowy Szpitala Miejskiego w Świnoujściu.” Wymienionym jako załącznik nr 8 do SIWZ/WIM/ZP/340/35/2005 oraz w nim nie wymienione a wynikające z obowiązujących przepisów, norm polskich i europejskich, wymagań jednostek zapewniających dostawę mediów:
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
Świnoujście
II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
Główny przedmiot 45000000-7
Dodatkowe przedmioty 45215000-7; 45215140-0; 74222000-1; 74232000-4; 33100000-1
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
NIE X TAK
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
NIE X TAK
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
Zamówienie obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej niezbędnej dla właściwego wykonania zamówienia:
- opracowanie projektu budowlanego wraz z badaniami, analizami, uzgodnieniami, zezwoleniami, pozwoleniami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, w zakresie koniecznym dla uzyskania pozwolenia na budowę,
- złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę we właściwym organie administracji architektoniczno-budowlanej i jego uzyskanie,
- opracowanie dokumentacji wykonawczej i eksploatacyjnej w niezbędnym zakresie, określonym w klauzuli 4.6.2 SWU,
b) wykonanie robót budowlanych:
- przebudowa budynku nr 5 przy ul. Mieszka I 7 (pow. zabudowy
- przebudowa budynku nr 7 przy ul. Mieszka I 7 (pow. zabudowy
- budowa łącznika między budynkami nr 5 i 7 przy ul. Mieszka I (pow. zabudowy
- budowa rezerwowego zbiornika wody pitnej na działce nr 5,
- budowa agregatu prądotwórczego,
- budowa stacji podtlenku azotu i zewnętrznego zbiornika tlenu,
- budowa chlorowni ścieków,
- rozbiórka obiektów budowlanych przeznaczonych do rozbiórki,
- zagospodarowanie terenu działki nr 5 i 6/1 (łączna powierzchnia
- wszelkie inne roboty budowlane, instalacyjne, budowy i przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej niezbędne dla właściwego funkcjonowania obiektów szpitala.
Instalacje do wykonania w obiekcie szpitala i wykonania lub przebudowy na terenie działki 5 i 6/1 zgodnie z ST, w tym:
wodna, kanalizacyjna, centralnego ogrzewania, wentylacyjno-klimatyzacyjna, gazów medycznych, próżni, elektro-energetyczna, telekomunikacyjna, informatyczna, alarmowo-przyzywowa jak również niezbędne przyłącza do sieci zewnętrznych.
Przedmiot zamówienia określa Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Okres w miesiącach i/ lub w dniach 22 (licząc od daty udzielenia zamówienia)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium
100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)
III.2) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdzone zostanie stosownym oświadczeniem - Zał. Nr 3 do SIWZ, spełniający ponadto następujące warunki:
1) Wykażą, że wykonali należycie w okresie pięciu ostatnich lat (a jeżeli okres działalności firmy jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej cztery zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie odpowiadające wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie budowę, rozbudowę lub przebudowę budynków: służby zdrowia, administracji publicznej, zamieszkania zbiorowego, mieszkalnych wielorodzinnych, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki społecznej i socjalnej o powierzchni użytkowej nie mniejszej jak
Wykaz powyższych zadań, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty „ Wykazie zadań ” - Zał. Nr 6.2 do SIWZ. Realizacja tych zadań zostanie potwierdzona załączonymi do wykazu referencjami od zamawiających te roboty potwierdzającymi ich wartość i należyte wykonanie, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2) Zapewnią w realizacji udział osób posiadających kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
a) kierownika budowy który oprócz wymaganych uprawnień budowlany posiada doświadczenie ogólne – co najmniej 5 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 3 lata pełnienia funkcji kierownika budowy,
b) kierowników robót, którzy oprócz wymaganych uprawnień budowlany posiadają doświadczenie ogólne – co najmniej 5 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 3 lata pełnienia funkcji kierownika robót,
c) projektanta branży architektonicznej, który oprócz wymaganych uprawnień do projektowania, posiada doświadczenie ogólne – co najmniej 10 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 5 lat pełnienia funkcji projektanta oraz wykonał należycie co najmniej trzy zadania – projekty budowlane o zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; w tym:
- co najmniej jeden projekt budowlany budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku szpitala o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż
- pozostałe projekty budowlane budowy, przebudowy lub rozbudowy budynków: mieszkalnych wielorodzinnych, administracji publicznej, zamieszkania zbiorowego, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki społecznej i socjalnej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż
d) pozostałych projektantów, którzy oprócz wymaganych uprawnień do projektowania, posiadają doświadczenie ogólne – co najmniej 10 lat pracy w zawodzie, w tym nie mniej niż 5 lat pełnienia funkcji projektanta.
Wykonawca obowiązany jest zamieścić w załączonym do oferty wykazie osób, którym zostaną powierzone kluczowe stanowiska – zał. Nr 4 do SIWZ wyżej wymagane informacje, co dokumentuje spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu,
3) Wykażą, że w ostatnich trzech latach, lub jeżeli działalność jest prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata – to w okresie prowadzenia działalności, mają średni roczny przychód w wysokości co najmniej 25.000.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć milionów złotych), w wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich.
4) Wykażą, że posiadają środki obrotowe i / lub zdolność kredytową wystarczające do realizacji robót. Na potwierdzenie powyższego wymagana jest informacja banku w którym Wykonawca posada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych). W wypadku podmiotów występujących wspólnie wymaganie powyższe musi spełniać przynajmniej jeden z nich.
5) Złożą ofertę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści SIWZ/WIM/ZP/340/35/2005.
6) Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców występuje wspólnie Zamawiający wymaga by wszyscy łącznie spełnili wymogi jak w pkt. 8.1 ppkt. 1, przy czym co najmniej jeden legitymował się wykonaniem z należytą starannością nie mniej jak dwóch zadań tam określonych.
8.2 Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona w oparciu o dokumenty stanowiące ofertę.
SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony X
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy) nie dotyczy
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)
nie dotyczy
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) X Najniższa cena
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 22/11/2005 (dd/mm/rrrr)
Cena (o ile dotyczy) 465,00 PLN (słownie złotych: czterysta sześćdziesiąt pięć 00/100)
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
28/11/2005 (dd/mm/rrrr)
Godzina 14:00(gg:mm)
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego)
60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data: 28/11/2005 (dd/mm/rrrr)
Godzina: 14:30 (gg:mm)
Miejsce: w siedzibie Zamawiającego, lok. nr 1.
SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej?
NIE X TAK
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
V.2) Data ogłoszenia 30/09/2005 (dd/mm/rrrr)