W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Tłumacz języka migowego online 

Urząd Miasta Świnoujście
ul. Wojska Polskiego 1/5
72-600 Świnoujście
tel. (91) 321 31 93
fax  (91) 321 59 95    email: soi@um.swinoujscie.pl

Wykaz telefonów Urzędu Miasta Świnoujście

Adres ePuap, numer adresu PEF oraz NIP i REGON   

Wykaz kont Gminy Miasto Świnoujście

Lista jednostek nieodpłatnego wsparcia i poradnictwa

Specjalista do spraw żywienia i administracji 

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Specjalista do spraw żywienia i administracji 
Miejsce pracy Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek”, ul. Wyspiańskiego 2,  72-600 Świnoujście
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 13.09.2024 r. na adres: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu 72-600, ul. Wyspiańskiego 2
Status aktualne

Dyrektor Żłobka Miejskiego „Kubuś Puchatek”

Ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw żywienia i administracji 

Miejsce pracy: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek”, ul. Wyspiańskiego 2,  72-600 Świnoujście

Forma zatrudnienia: zatrudnienie na umowę o pracę

Termin i miejsce składania dokumentów: do dnia 13.09.2024r.  w godzinach od 8:00 do 14:00 w sekretariacie żłobka

 

1. Określenie stanowiska urzędniczego

Specjalista do spraw żywienia i administracji, wymiar czasu pracy 1 etat. Praca od dnia 01.10.2024 r. na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. 

2. Wymagania niezbędne warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze 

Osoba ubiegająca się o stanowisko: 

- posiada obywatelstwo polskie, 

- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełnych praw publicznych,

- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 



- posiada wykształcenie co najmniej średnie o kierunku dietetyka, technologia żywności i żywienia, itp.

 

- cieszy się nieposzlakowaną opinią. 

3. Wymagania dodatkowe

- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Office, Excel, programów Vulcan), obsługa urządzeń biurowych,
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych,
- poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, terminowość i sumienność,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy w zespole,
- predyspozycje osobowościowe: sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, komunikatywność, umiejętność współpracy. 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku 

- pełnienie obowiązków specjalisty do spraw żywienia (stołówka żłobka),  planowanie i prowadzenie żywienia dzieci,
- obsługa programu Vulcan:  Magazyn , Stołówka,
- prowadzenie magazynu żywnościowego i gospodarczego,
- sporządzanie sprawozdań, wdrożenie i prowadzenie dokumentacji HACCAP,

- kierowanie zespołem pracowników obsługi,
- dbanie o stan sanitarny obiektu,


- archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, 
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych dotyczących żywienia (zapytania ofertowe itp.), 
- wykonywanie innych zadań zlecanych przez dyrektora. 


5. Wymagane dokumenty: 

- list motywacyjny, 
- CV  wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej, 
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 
- kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 
- aktualne zaświadczenie o niekaralności z sądu, 
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 14 poz.114). 
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: 

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”


Termin składania ofert

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 13.09.2024 r. na adres: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu 72-600, ul. Wyspiańskiego 2, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Żłobku Miejskim „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu”.

2. Otwarcie ofert nastąpi w Żłobku Miejskim „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu w dniu 16.09.2024 r. o godz. 10:00.

3. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Żłobka Miejskiego „Kubuś Puchatek” ul. Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście, w dni powszednie w godz. 8.00 – 14.00 lub pod numerem telefonu 91 321 45 07

 

Powiadom znajomego