Specjalista do spraw żywienia i administracji
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Specjalista do spraw żywienia i administracji |
---|---|
Miejsce pracy | Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek”, ul. Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 13.09.2024 r. na adres: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu 72-600, ul. Wyspiańskiego 2 |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Dyrektor Żłobka Miejskiego „Kubuś Puchatek”
Ogłasza rekrutację na stanowisko specjalista do spraw żywienia i administracji
Miejsce pracy: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek”, ul. Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście
Forma zatrudnienia: zatrudnienie na umowę o pracę
Termin i miejsce składania dokumentów: do dnia 13.09.2024r. w godzinach od 8:00 do 14:00 w sekretariacie żłobka
1. Określenie stanowiska urzędniczego
Specjalista do spraw żywienia i administracji, wymiar czasu pracy 1 etat. Praca od dnia 01.10.2024 r. na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
2. Wymagania niezbędne warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze
Osoba ubiegająca się o stanowisko:
- posiada obywatelstwo polskie,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełnych praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie co najmniej średnie o kierunku dietetyka, technologia żywności i żywienia, itp.
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
3. Wymagania dodatkowe
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Office, Excel, programów Vulcan), obsługa urządzeń biurowych,
- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych,
- poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, terminowość i sumienność,
- umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy w zespole,
- predyspozycje osobowościowe: sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, komunikatywność, umiejętność współpracy.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- pełnienie obowiązków specjalisty do spraw żywienia (stołówka żłobka), planowanie i prowadzenie żywienia dzieci,
- obsługa programu Vulcan: Magazyn , Stołówka,
- prowadzenie magazynu żywnościowego i gospodarczego,
- sporządzanie sprawozdań, wdrożenie i prowadzenie dokumentacji HACCAP,
- kierowanie zespołem pracowników obsługi,
- dbanie o stan sanitarny obiektu,
- archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych dotyczących żywienia (zapytania ofertowe itp.),
- wykonywanie innych zadań zlecanych przez dyrektora.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV wraz z opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- aktualne zaświadczenie o niekaralności z sądu,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 14 poz.114).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
Termin składania ofert
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną w terminie do dnia 13.09.2024 r. na adres: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu 72-600, ul. Wyspiańskiego 2, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Żłobku Miejskim „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu”.
2. Otwarcie ofert nastąpi w Żłobku Miejskim „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu w dniu 16.09.2024 r. o godz. 10:00.
3. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie Żłobka Miejskiego „Kubuś Puchatek” ul. Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście, w dni powszednie w godz. 8.00 – 14.00 lub pod numerem telefonu 91 321 45 07