Opiekunka dziecięca
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Opiekunka dziecięca |
---|---|
Miejsce pracy | Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek” w Świnoujściu, ul. Wyspiańskiego 2 |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | w sekretariacie żłobka, 72-600 Świnoujście, ul. Wyspiańskiego 2 |
Status | w trakcie rozstrzygania |
Dyrektor Żłobka Miejskiego „Kubuś Puchatek”
Ogłasza rekrutację na stanowisko
Opiekunka dziecięca
I. Miejsce pracy: Żłobek Miejski „Kubuś Puchatek”, ul. Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście
II. Stanowisko pracy: młodszy opiekun
III. Wymiar czasu pracy: pełny etat
IV. Forma zatrudnienia: zatrudnienie na umowę o pracę
V. Planowany termin zatrudnienia: od 02 maja 2024r.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty rekrutacyjne można składać do dnia 12.04.2024r. w godzinach od 8:00 do 14:00 w sekretariacie żłobka.
Złożone dokumenty nie podlegają zwrotowi.
VII. Wymagania formalne dla kandydata na stanowisko opiekunka dziecięca.
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
3) ma ukończone studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
4) to osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenia z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
a) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem i odbyła 80 – godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
b) średnie branżowe i co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3,
5) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
6) jest osobą, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne oraz nie widnieje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
7) jest osobą, która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona oraz ograniczona,
8) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
9) ma stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
VIII. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość ustawy o opiece do lat 3,
2) znajomość podstaw pielęgnacji małego dziecka,
3) bardzo dobry kontakt z dziećmi,
4) wysoka kultura osobista,
5) umiejętność pracy w zespole, radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów,
6) kreatywność,
7) aktualna książeczka zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych,
8) predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, cierpliwość, wyrozumiałość, kreatywność, zdolność empatii, komunikatywność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy z dzieckiem do lat 3.
IX. Zakres obowiązków:
1) dbanie o bezpieczeństwo dzieci,
2) zaspokajanie potrzeb dzieci i ich usamodzielnianie,
3) wspomaganie rozwoju dzieci,
4) sprawowanie opieki nad dziećmi od 20 tygodnia życia do lat 3,
5) wykonywanie codziennych czynności w zakresie karmienia, mycia, układania do snu oraz czynnościach higienicznych, ubierania, rozbierania,
6) realizacja programu wychowawczego poprzez różnorodność prowadzonych zajęć,
7) przygotowywanie pomocy do zajęć i dekoracji pomieszczeń,
8) dbałość o estetyczny wygląd pomieszczeń grupy,
9) organizowanie dzieciom wypoczynku na świeżym powietrzu,
10) dbałość o wyposażenie,
11) podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
12) budowanie pozytywnego wizerunku żłobka oraz realizacja jego wizji i misji, a także standardów opieki w żłobku oraz zgłaszanie wniosków w tym zakresie,
X. Wymagane dokumenty:
1) Podanie i CV (curriculum vitae),
2) kwestionariusz osobowy dla kandydata,
3) kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie oraz kwalifikacje, potwierdzone za zgodność z oryginałem kandydata,
4) kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i staż pracy,
5) podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnej oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) podpisane oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz że, nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym,
7) podpisane oświadczenie, że kandydat nie był i nie jest pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
8) podpisane oświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
9) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji celu rekrutacji na w/w stanowisko.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
XI. Dodatkowe informacje:
1. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. W przypadku nieobecności kandydata oferta nie będzie rozpatrywana.
2. Szczegółowe informacje dotyczące naboru można uzyskać w siedzibie Żłobka Miejskiego „Kubuś Puchatek” ul. Wyspiańskiego 2, 72-600 Świnoujście, w dni powszednie w godz. 8.00 – 14.00 lub pod numerem telefonu 91 321 45 07