Zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) Prezydent Miasta Świnoujście ogłasza otwarty konkurs na realizację zadania publicznego w zakresie kultury, sztuki, ochrony dóbr kultury i dziedzictwa narodowego w 2024 roku.

Nazwa zadania: Kompleksowe przygotowanie i przeprowadzenie imprezy pod nazwą „Festiwal Uśmiechu”.

Termin realizacji zadania: 01.07.2024 r. – 31.10.2024 r.

Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania:  35 615,00 zł

WYNIKI KONKURSU: Zarządzenie Nr 329/2024 Prezydenta Miasta Świnoujście z dn. 26.04.2024 r. 



Załączniki:

ZPM_223_2024 z dn. 26.03.2024 r. w sprawie przeprowadzenia otwartego konkursu ofert
ZPM_223_2024 z dn. 26.03.2024 r. w sprawie przeprowadzenia otwartego konkursu ofert
zał. nr 1 do Zarządzenia _223_2024- ogłoszenie_o_otwartym_konkursie
Zał. nr 1 do Ogłoszenia - Oświadczenie oferenta
zał. nr 2 do Zarządzenia_223_2024 - regulamin_otwartego_konkursu_z_załacznikami
zał. nr 3 do Zarzadzenia_223_2024 - regulamin_pracy_komisji_konkursowej
OFERTA-REALIZACJI-ZADANIA-PUBLICZNEGO-załącznik-nr-1
SPRAWOZDANIE-Z-WYKONANIA-ZADANIA-PUBLICZNEGO-załącznik-nr-5
Zarządzenie nr 329/2024 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 26.04.2024 w sprawie udzielenia dotacji.pdf
Zarządzenie_Nr 329/2024 Prezydenta Miasta Świnoujście z dnia 26.04.2024 r. w sprawie udzielenia dotacji .docx