WYMAGANE DOKUMENTY:
Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji


SPOSOBY ZŁOŻENIA:
- osobiście: Urząd Miasta Świnoujście, Stanowisko Obsługi Interesantów, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście
 
- pocztą tradycyjną na adres: Prezydent Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście 

- pocztą elektroniczną na adres: wo.kancelaria@um.swinoujscie.pl


OPŁATY:
Nie podlega opłacie skarbowej


CZAS REALIZACJI:
Do 30 dni od dnia złożenia wniosku


TRYB ODWOŁAWCZY:
Nie przysługuje


JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Wydział Organizacyjny


UWAGI:
Właściciel nieruchomości jest zobowiązany do bieżącej aktualizacji danych


PODSTAWA PRAWNA:
Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735, późn. zm.)



Załączniki:

Zgłoszenie zmiany adresu do korespondencji