Rejestry
Zasady prowadzenia przez szkoły średnie ewidencji i rejestrów regulują poniższe przepisy:
- ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2004 r. Nr 256 poz. 2572 z póź.zm.)
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy ( Dz. U. z 1998 r. Nr 21 poz. 94 z póź. zm.)
- ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 z póź. zm.)
- ustawa z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( Dz. U. z 2009 Nr 152 poz. 1223 z póź. zm.)
Wykaz ewidencji i rejestrów:
I Sprawy uczniowskie:
1. ewidencja uczniów
2. księga uczniów
3. księga absolwentów
4. rejestr wydanych decyzji dyrektora
5. rejestr wypadków uczniów
6. rejestr zaświadczeń uczniowskich o uczęszczaniu do szkoły
7. księga druków ścisłego zarachowania
II Sprawy pracownicze;
1. ewidencja osobowa
2. rejestr wypadków
3. rejestr zwolnień lekarskich
4. rejestr legitymacji dla nauczycieli
5. rejestr wydanych zaświadczeń o akceptacji komisji kwalifikacyjnej
6. rejestr wydanych aktów nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego
7. rejestr umów- zleceń, o dzieło
8. księga protokołów i uchwał Rady Pedagogicznej
III Sprawy administracyjne:
1. ewidencja pieczęci i pieczątek
2. ewidencja korespondencji wychodzącej i wchodzącej
3. księga kontroli
4. księga środków trwałych
5. księga inwentarzowa
6. księga inwentarzowa księgozbioru
7. rejestr umów
8. księga druków ścisłego zarachowania
9. księga meldunkowa
10. księga zarządzeń