Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. księgowości w Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu
Dyrektor
Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu, ul. Gdyńska 26 ogłasza
nabór na stanowisko urzędnicze :Specjalista ds. księgowości.
1. Adres jednostki:
Centrum Edukacji
Zawodowej i Turystyki
w Świnoujściu
ul. Gdyńska 26
72-600 Świnoujście
2. Określenie stanowiska
1) Specjalista ds. księgowości
2) Pełny wymiar czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
3. Wymagania niezbędne:
1) Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia podyplomowe i 4 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe
lub
2) Ukończona średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i 5 letnie udokumentowanie doświadczenie zawodowe.
3) Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań.
6) Nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
1) Umiejętność obsługi komputera i programów: PŁATNIK, finansowo- księgowego i płac- VULCAN.
2) Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, oświatowych, podatkowych, płacowych, ZUS i PFRON.
3) Umiejętność pracy w zespole.
4) Umiejętność planowania i organizowania pracy.
5) Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań z zakresu pracy administracyjno- biurowej.
6) Predyspozycje do samokształcenia, komunikatywność.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sporządzanie list płac i innych dokumentów związanych z wynagrodzeniami.
2) Naliczanie podatku od osób fizycznych.
3) Sporządzanie deklaracji ZUS i RMUA.
4) Sporządzanie informacji o dochodach Rp-7.
5) Prowadzenie ksiąg ręcznie i elektronicznie.
6) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i rozliczanie inwentaryzacji.
7) Prowadzenie kasy i sporządzanie raportów kasowych.
8) Prowadzenie dokumentacji i rozliczanie stypendiów dla uczniów.
9) Sporządzanie dokumentacji i wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
6. Wymagane dokumenty:
1) Życiorys.
2) List motywacyjny
3) Kopie dokumentów, potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
4) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5) Oświadczenia o:
a) Posiadaniu obywatelstwa polskiego,
1) Oświadczenia o:
a) Posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) Posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) Niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub kopia aktualnego „ Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. ( osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „ Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
d) Wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
1. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: „ Nabór na stanowisko Specjalisty ds. księgowości w Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu” do dnia 02 grudnia 2014 r. w sekretariacie Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu, ul. Gdyńska 26 ( pok. Nr 27) do godz. 10.00. Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu i w Biuletynie Informacji Publicznej CEZiT /artykuly/872/ogloszenia-przetargi
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem tel. 91 321 45 66
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostaną wybrane będą do odebrania u Kierownika Administracyjno- Gospodarczego/ Kadry ( pok. Nr 29)
1. Adres jednostki:
Centrum Edukacji
Zawodowej i Turystyki
w Świnoujściu
ul. Gdyńska 26
72-600 Świnoujście
2. Określenie stanowiska
1) Specjalista ds. księgowości
2) Pełny wymiar czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
3. Wymagania niezbędne:
1) Ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia podyplomowe i 4 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe
lub
2) Ukończona średnia policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i 5 letnie udokumentowanie doświadczenie zawodowe.
3) Niekaralność za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
5) Posiadanie obywatelstwa polskiego lub znajomość języka polskiego wystarczająca do wykonywania zadań.
6) Nieposzlakowana opinia.
4. Wymagania dodatkowe:
1) Umiejętność obsługi komputera i programów: PŁATNIK, finansowo- księgowego i płac- VULCAN.
2) Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, oświatowych, podatkowych, płacowych, ZUS i PFRON.
3) Umiejętność pracy w zespole.
4) Umiejętność planowania i organizowania pracy.
5) Doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zadań z zakresu pracy administracyjno- biurowej.
6) Predyspozycje do samokształcenia, komunikatywność.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Sporządzanie list płac i innych dokumentów związanych z wynagrodzeniami.
2) Naliczanie podatku od osób fizycznych.
3) Sporządzanie deklaracji ZUS i RMUA.
4) Sporządzanie informacji o dochodach Rp-7.
5) Prowadzenie ksiąg ręcznie i elektronicznie.
6) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych i rozliczanie inwentaryzacji.
7) Prowadzenie kasy i sporządzanie raportów kasowych.
8) Prowadzenie dokumentacji i rozliczanie stypendiów dla uczniów.
9) Sporządzanie dokumentacji i wypłat z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
6. Wymagane dokumenty:
1) Życiorys.
2) List motywacyjny
3) Kopie dokumentów, potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe.
4) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5) Oświadczenia o:
a) Posiadaniu obywatelstwa polskiego,
1) Oświadczenia o:
a) Posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) Posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
c) Niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub kopia aktualnego „ Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego. ( osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „ Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego),
d) Wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie na potrzeby niezbędne do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( Dz. U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)
1. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem: „ Nabór na stanowisko Specjalisty ds. księgowości w Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu” do dnia 02 grudnia 2014 r. w sekretariacie Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu, ul. Gdyńska 26 ( pok. Nr 27) do godz. 10.00. Dokumenty dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na tablicy informacyjnej w Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu i w Biuletynie Informacji Publicznej CEZiT /artykuly/872/ogloszenia-przetargi
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru można uzyskać pod numerem tel. 91 321 45 66
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zostaną wybrane będą do odebrania u Kierownika Administracyjno- Gospodarczego/ Kadry ( pok. Nr 29)