Nabór na wolne stanowisko Animatora
Nabór na kandydata na stanowisko Animatora obiektu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012”.
Świnoujście, dnia 06.05.2019r.
OGŁOSZENIE
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Mieszka I w Świnoujściu budynek B przy ul. Kościuszki 11
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Animatora obiektu sportowego
I. Określenie stanowiska
Animator obiektu sportowego w ramach programu „Moje Boisko – Orlik 2012”.
II. Wymagania niezbędne:
- Ukończony 18 rok życia,
- Wykształcenie średnie lub wyższe preferowany kierunek wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja,
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku animatora,
- Posiadane kwalifikacje i uprawnienia do organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. m.in. instruktorzy, trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, instruktorzy sportu (ew. instruktor rekreacji ruchowej), organizatorzy zajęć i ew. zawodów, posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku trenera lub instruktora sportu (instruktora rekreacji ruchowej) uznawane są wyłącznie uprawnienia państwowe uzyskane zgodnie z przepisami art. 41 ustawy o sporcie z dnia 25 czerwca 2010 (Dz. U. j. t. z 2014 poz. 715 ze zm.).
III. Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w pracy z dziećmi lub młodzieżą na stanowisku nauczyciela, trenera sportu czy instruktora sportu i rekreacji,
- Przygotowanie pedagogiczne,
- Dokładność w wykonywaniu zadań, kultura osobista, systematyczność, obowiązkowość, punktualność, dyspozycyjność.
IV. Zakres wykonywanych czynności:
- Inicjowanie, organizacja oraz prowadzenie zajęć i imprez sportowych dla różnych grup wiekowych, w tym dla
- dzieci i młodzieży,
- osób dorosłych i seniorów,
- osób niepełnosprawnych,
- rodzin.
- Współpraca z szkołami w celu promocji aktywności fizycznej.
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi i klubami sportowymi.
- Organizowanie i współorganizowanie imprez sportowych oraz innych wydarzeń promujących zdrowy styl życia, sprzyjające włączeniu społecznemu.
- Organizowanie, promowanie i rozwijanie wolontariatu.
- Promocja Gminy Świnoujście poprzez działalność prowadzoną na obiektach Orlik.
- Angażowanie się w akcje organizowane przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
- Dbanie o sprzęt sportowy oraz porządek na obiekcie.
- Nadzór nad korzystaniem z kompleksu boisk.
- Prowadzenie harmonogramu i statystyk korzystania z kompleksu boisk.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV), z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit. a zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL),
- Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
- Dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach),
- Dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe w zakresie organizowania i prowadzenia zajęć sportowo-rekreacyjnych,
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania zadań animatora i oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych. - Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Oświadczenie o nie pobieraniu wynagrodzenia związanego z realizacją innych programów finansowych przez Ministerstwo Sportu i Turystyki.
VI. Miejsce wykonywania pracy – Boisko ORLIK Świnoujście, ul. Kościuszki 11.
VII. Forma i okres zatrudnienia – Umowa zlecenie w godzinach ustalonych w regulaminie, który
określa zasady i tryb korzystania z kompleksu boisk „Orlik 2012" w Świnoujściu (69 godzin
miesięcznie).
VIII. Sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w terminie do 17 maja 2019 r. do godz. 15:00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 6 budynek B przy ul. Kościuszki 11 w Świnoujściu z dopiskiem „Animator – Moje Boisko – Orlik 2012″.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci, których oferty spełnią wymagania formalne i zostaną złożone w wyznaczonym terminie, będą zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl).
p.o. Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 6 im. Mieszka I w Świnoujściu zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu w przypadku nieuzyskania dofinansowania ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki.