Zapytanie ofertowe - poręcze, balustrady.
W ramach przeprowadzonego rozeznania rynku wybrana
została oferta firmy POL-STAL z Kołobrzegu, jako najkorzystniejsza cenowo przy
jednoczesnym spełnieniu warunków zapytania
Świnoujście, 24.11.2014 r.
Znak sprawy: SP-2.3110.2.1.2014.DB
Strona internetowa Biuletynu Informacji Publicznej
Szkoły Podstawowej Nr 2 w Świnoujściu
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Zamawiający: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Świnoujściu, ul. Białoruska 2
2. Dane do kontaktu: tel. 913215232, fax 913215232, email: administracja@sp2.swi.pl
Zaprasza do złożenia ofert na: Wykonanie i montaż poręczy i balustrad wewnętrznych schodowych
3. Opis przedmiotu zamówienia:
- demontaż istniejących poręczy i balustrad
- montaż balustrad o n/w parametrach i wymiarach
• Balustrada wykonana z rur Fi 42
• Tralki pionowe
• Balustrada do sufitu: 3,10 m x 1,70 m – 2 sztuki
• Poręcze ze szczebelkami 3,70 m x 1,65 m – 4 sztuki
• Poręcze na ścianę (bez szczebelków) 3,80 m – 10 sztuk
• Balustrada- osłona okna 3,80 m x 1,10 m – 2 sztuki
Kryteria oceny ofert: najniższa cena
4. Data realizacji zamówienia: 31 grudnia 2014 r.
5. Okres gwarancji: 36 miesięcy
6. Miejsce i termin złożenia oferty: Szkoła Podstawowa Nr 2 w Świnoujściu,
ul. Białoruska 2 – Sekretariat szkoły, do godz. 10:00 w dniu 01.12.2014 r.
do godz. 14:00
7. Data otwarcia ofert: 02.12.2014 r., godz. 14.00 w gabinecie Dyrektora SP-2
8. Warunki płatności: przelew, 14 dni od daty wystawienia faktury.
9. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy umieścić w kopercie opisanej (zaadresowanej) w następujący sposób: „Oferta na wykonanie termomodernizacji ściany budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Świnoujściu. Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert w dniu 02.12.2014 r. godz.14:00”.
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim na załączonym formularzu ofert – zał. Nr 1.
Dorota Brzysko
Kierownik gospodarczy SP-2
Zał. Nr 1
OFERTA
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr ……………………….. z dnia ……………………..
Dotyczące (opisać przedmiot zamówienia, ew. dołączyć do oferty):
…………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
Cenę netto ………………… zł (słownie złotych: …………………………………………………....
………………………………………………………………………………………………………...)
Podatek VAT ………………zł (słownie złotych: …………………………………………………....
………………………………………………………………………………………………………...)
Cenę brutto ………………zł (słownie złotych: …………………………………………………....
………………………………………………………………………………………………………...)
Oświadczam, ze zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym.
Nazwa wykonawcy: …………………………………………………………………………………..
Adres, tel., e-mail wykonawcy: ………………………………………………………………………
NIP: ……………………………………… Regon: ………………………………………………….
Nr rachunku bankowego: …………………………………………………………………………….
Termin realizacji zamówienia: ……………………………………………………………………….
Okres gwarancji: ………………………………………………………………………………………
Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia: ………………………………………………….
Miejscowość ……………………………….., dnia ……………………………………………….
Podpis wykonawcy/osoby upoważnionej ………………………………………………….
Pieczątka wykonawcy ………………………………………………….