REJESTRY, EWIDENCJA I ARCHIWA
Zasady prowadzenia przez szkoły podstawowe ewidencji i rejestrów regulują poniższe przepisy:
- ustawa z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty /Dz.U. z 1996r. Nr67 poz. 329 z późn.zm/
- ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy / Dz.U z 1998r. Nr21 poz.94/
- ustawa z dnia 10 czerwca 1994 o zamówieniach / Dz.U. z 1998r.Nr 119 poz.773 z późn.zm./
- ustawa z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości /Dz.U z 2002 Nr 76, poz.694/
Wykaz ewidencji i rejestrów:
I. Sprawy uczniowskie:
- ewidencja dzieci
- księga uczniów
- księga absolwentów
- rejestr wydanych zaświadczeń dla absolwentów
- rejestr wydanych decyzji dyrektora szkoły
- rejestr wypadków uczniów
- rejestr zaświadczeń uczniowskich o uczęszczaniu do szkoły
- księga druków ścisłego zarachowania (legitymacje szkolne, świadectwa, duplikaty)
II. Sprawy pracownicze:
- ewidencja osobowa
- rejestr umów-zleceń
- rejestr wypadków
- rejestr zwolnień lekarskich
- rejestr wydanych legitymacji dla nauczycieli i pracowników szkoły
- rejestr wydanych zaświadczeń o akceptacji na stopień awansu nauczyciela
- księga uchwał Rady Pedagogicznej
- księga protokołów Rady Pedagogicznej
III. Sprawy administracyjne:
- ewidencja pieczęci i pieczątek
- ewidencja korespondencji wchodzącej i wychodzącej
- książka kontroli zakładu
- rejestr umów
- księga środków trwałych
- księga wyposażenia
- księga zbiorów bibliotecznych
- księga druków ścisłego zarachowania