Samodzielny referent do spraw żywienia i administracji
Nabór na wolne stanowisko pracy: samodzielny referent do spraw żywienia i administracji w Przedszkolu Miejskim nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu, ul. Sosnowa 16
1.Określenie stanowiska urzędniczego.
Samodzielny referent do spraw żywienia i administracji, wymiar czasu pracy 1 etat. Praca od dnia 01.09.2024 r. na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
2. Wymagania niezbędne warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze.
Osoba ubiegająca się o stanowisko:
· posiada obywatelstwo polskie,
· ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełnych praw publicznych,
· nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
· posiada wykształcenie co najmniej średnie
· cieszy się nieposzlakowaną opinią.
3. Wymagania dodatkowe.
· biegła znajomość obsługi komputera (Word, Office, Excel, programów Vulcan), obsługa urządzeń biurowych,
· znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych,
· poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, terminowość i sumienność,
· umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy w zespole,
· predyspozycje osobowościowe: sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, komunikatywność, umiejętność współpracy.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
· pełnienie obowiązków referenta do spraw żywienia (stołówka przedszkolna), planowanie i prowadzenie żywienia dzieci,
· obsługa programu Vulcan: Magazyn , Stołówka
· prowadzenie magazynu żywnościowego i gospodarczego,
· obsługa programu „Odpłatność” tj. wprowadzanie wychowanków do programu, rozliczanie osobodni, księgowanie wpłat rodziców
· obsługa sekretariatu,
· sporządzanie sprawozdań, wdrożenie i prowadzenie dokumentacji HACCAP
· kierowanie zespołem pracowników obsługi,
· dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu, zapewnienie sprawności technicznej budynku, dokonywanie wewnętrznych przeglądów budynku, prowadzenie książki obiektu budowlanego,
archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych dotyczących żywienia (zapytania ofertowe itp.),
odpowiedzialność za organizację zabezpieczeń i ochronę mienia przedszkola,
współpraca z CUW
wykonywanie innych zadań zlecanych przez dyrektora.
4. Wymagane dokumenty.
list motywacyjny,
CV opisem przebiegu pracy zawodowej,
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
aktualne zaświadczenie o niekaralności z sądu,
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 14 poz.114).
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”
Termin składania ofert.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do siedziby przedszkola) w terminie od dnia 01.07.2024 r. do dnia 12.07.2024 na adres: Przedszkole Miejskie nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu 72-600, ul. Sosnowa 16, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Przedszkolu Miejskim nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu”.
2. Aplikacje, które wpłyną do przedszkola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Przedszkolu Miejskim nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu w dniu 15.07.2024 r. o godz. 10:00.
3. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 321 52 40
O zakwalifikowaniu do II etapu naboru-rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni drogą mailową lub telefonicznie na podany w CV adres mailowy, numer telefonu.
Miejsce publikacji:
1. https://bip.um.swinoujscie.pl
2. Tablica ogłoszeń Przedszkola Miejskiego nr 9 „Fantazja” w Świnoujście
3. Powiatowy Urząd Pracy