W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Samodzielny referent do spraw żywienia i administracji

Nabór na wolne stanowisko pracy: samodzielny referent do spraw żywienia i administracji  w Przedszkolu Miejskim nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu, ul. Sosnowa 16


1.Określenie stanowiska urzędniczego. 

Samodzielny referent do spraw żywienia i administracji, wymiar czasu pracy 1 etat. Praca od dnia 01.09.2024 r. na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. 

2. Wymagania niezbędne warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze. 

Osoba ubiegająca się o stanowisko: 

·         posiada obywatelstwo polskie, 

·         ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełnych praw publicznych,

·         nie była prawomocnie skazana za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe, 

·         posiada wykształcenie co najmniej średnie 
·         cieszy się nieposzlakowaną opinią. 

3. Wymagania dodatkowe. 

·         biegła znajomość obsługi komputera (Word, Office, Excel, programów Vulcan), obsługa urządzeń biurowych,
·         znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, o finansach publicznych,
·         poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, terminowość i sumienność,
·         umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy w zespole,
·         predyspozycje osobowościowe: sumienność, dokładność, odpowiedzialność, skuteczność działania, komunikatywność, umiejętność współpracy. 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku. 

·         pełnienie obowiązków referenta do spraw żywienia (stołówka przedszkolna), planowanie i prowadzenie żywienia dzieci,
·         obsługa programu Vulcan:  Magazyn , Stołówka
·         prowadzenie magazynu żywnościowego i gospodarczego,
·         obsługa programu „Odpłatność” tj. wprowadzanie wychowanków do programu, rozliczanie osobodni, księgowanie wpłat rodziców
·         obsługa sekretariatu,
·         sporządzanie sprawozdań, wdrożenie i prowadzenie dokumentacji HACCAP
·         kierowanie zespołem pracowników obsługi,
·         dbanie o stan sanitarny i estetykę obiektu, zapewnienie sprawności technicznej budynku, dokonywanie wewnętrznych przeglądów budynku, prowadzenie książki obiektu budowlanego, 

archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, 
prowadzenie całokształtu spraw związanych z realizacją zamówień publicznych dotyczących żywienia (zapytania ofertowe itp.), 
odpowiedzialność za organizację zabezpieczeń i ochronę mienia przedszkola, 
współpraca z CUW
wykonywanie innych zadań zlecanych przez dyrektora. 


4. Wymagane dokumenty. 

list motywacyjny, 
CV  opisem przebiegu pracy zawodowej, 
kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 
kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 
kserokopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), 
aktualne zaświadczenie o niekaralności z sądu, 
inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 
oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym w ustawie o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U. z 2005 roku Nr 14 poz.114). 
 
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: 

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).”


Termin składania ofert. 

1.      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą tradycyjną (liczy się data wpływu do siedziby przedszkola) w terminie od dnia 01.07.2024 r. do dnia 12.07.2024 na adres: Przedszkole Miejskie nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu 72-600, ul. Sosnowa 16, w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Przedszkolu Miejskim nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu”.

2.      Aplikacje, które wpłyną do przedszkola po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Otwarcie ofert nastąpi w Przedszkolu Miejskim nr 9 „Fantazja” w Świnoujściu w dniu 15.07.2024 r. o godz. 10:00.

3.      Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 91 321 52 40 

O zakwalifikowaniu do II etapu naboru-rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci zostaną powiadomieni drogą mailową lub telefonicznie na podany w CV adres mailowy,  numer telefonu. 
 

Miejsce publikacji:

1.      https://bip.um.swinoujscie.pl 

2.      Tablica ogłoszeń Przedszkola Miejskiego nr 9 „Fantazja” w Świnoujście

3.      Powiatowy Urząd Pracy                                        

 

 

Powiadom znajomego