W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie o naborze na stanowisko Inspektor ds kadr

OGŁOSZENIE
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Świnoujściu ul. J. Dąbrowskiego 4
poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko urzędnicze.


I. Określenie stanowiska urzędniczego.

Inspektor do spraw kadr

II. Wymagania konieczne:

o stanowisko mogą ubiegać się osoby, które:

1)      posiadają obywatelstwo polskie,

2)      mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych,

3)      nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z  oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      cieszą się nieposzlakowaną opinią,

5)      posiadają wykształcenie wyższe i co najmniej 1 rok stażu pracy lub średnie i 3 lata stażu pracy,

6)      posiadają co najmniej 2 – letni staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem kadr.

III. Wymagania dodatkowe:

1)      doświadczenie w pracy w jednostkach z sektora finansów publicznych,

2)      dobra znajomość ustaw z zakresu prawa pracy, o pracownikach samorządowych, o  PPK, ubezpieczeń społecznych, zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, o  ochronie danych, prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących kancelarii i archiwizacji dokumentów,

3)      studia podyplomowe z zakresu prawa pracy,

4)      umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,

5)      umiejętność pracy w zespole i organizacji jego pracy, rozwiązywania problemów,

6)      rzetelność, komunikatywność, odpowiedzialność, samodzielność, 

7)      umiejętność pracy na komputerze.

IV. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

V.  Warunki pracy:

1)      miejsce pracy: pomieszczenie biurowe na III piętrze w budynku przy ul. Dąbrowskiego 4 w Świnoujściu. Budynek wyposażony w podjazd, windę, szerokie korytarze,

2)      wymiar czasu pracy:  cały etat,

3)      umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony zgodnie z art. 251 kodeksu pracy  z możliwością  zawarcia umowy na czas nieokreślony.

 

O stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2019, poz. 1282).

VI. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

prowadzenie wszystkich spraw kadrowych pracodawcy i nadzór nad pracą pracownika do spraw kancelarii i archiwizacji, a w szczególności:

1)    prowadzenie akt osobowych,

2)    prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopów, 

3)    przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,

4)    przeprowadzanie naborów na wolne stanowiska,

5)    przeprowadzanie służby przygotowawczej dla pracowników,

6)    ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat,

7)    przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego, 

8)    kontrola zwolnień lekarskich, w tym ich analiza, przestrzegania Regulaminu pracy,

9)    kierowanie pracowników na badania profilaktyczne, szkolenia bhp, szkolenia merytoryczne, przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe,

10)              prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentu dla pracowników za używanie własnej 
    odzieży i jej pranie, w tym naliczanie, ewidencja,

11)              prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,

12)              przygotowywanie wniosków do PUP o dofinansowanie szkoleń z KFS, o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu, robót publicznych, prac interwencyjnych,

13)              przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń Dyrektora z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie, 

14)              sporządzanie planów budżetowych dotyczących zatrudnienia w MOPR, 

15)              terminowe sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia oraz GUS: Z-03, Z-05, Z-06, itp.,

16)              przygotowywanie danych do dokonania odpisu na zfśs,

17)              przygotowywanie umów zlecenia,

18)              sprawdzanie kandydatów do pracy w MOPR na określone stanowiska w rejestrze przestępców seksualnych, 

19)              współudział w przygotowywaniu rzeczowego wykazu akt, instrukcji kancelaryjnej.

VII. Kandydat na stanowisko urzędnicze musi złożyć:

1)    list motywacyjny,

2)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o pracę,

3)    dokumenty potwierdzające staż pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw kadrowych (kserokopie),

4)    dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe (kserokopie),

5)    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019r., poz. 1282),

6)    oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

7)    oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,

8)    oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)    oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów.

Dokumenty należy składać do dnia 25.02.2021r. do godziny 15.30  w siedzibie MOPR w  Świnoujściu przy ul. J. Dąbrowskiego 4 pok. 314 (III piętro).

Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli wpłyną na wyżej wymieniony adres do dnia 25.02.2021r. do godziny 1500.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.swinoujscie.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MOPR.

Powiadom znajomego